מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    אמן חושים לבת מצווה
    אמן חושים לאירועים
    27066772_771907379667460_9152529284763726039_n
    אירוע-פרטי-5
    אמן חושים לבר מצווה
    15585106_10211216812086193_3509242596133021771_o-1
    20180914_230202
    17796505_10212188796305191_1398307822892350059_n
    אמן טלפתיה
    right arrow
    left arrow

    אמן חושים לבת מצווה

    אז הגיע היום בו הילדה שלכם הופכת לנערה, רגע משמעותי שחייבים להנציח. עלם חן אמן החושים לבת מצווה זה מה שאתם צריכים לאירוע המרגש הזה, מופע הטלפתיה החדשני בעולם עם שיתוף הקהל ועם שיתוף כלת השמחה לאורך כל האירוע והבטחה שהיום הזה לא יישכח לעולם. ניתן לשלב את עלם חן בבת מצווה במגוון אפשרויות: מופע טלפתיה בתנועה בו עלם חן יסתובב בקבלת פנים ובין השולחנות עם קסמים וקריאת מחשבות יחד עם האורחים והחברות והחברים של כלת השמחה, מופע פרונטלי לאחר המנה העיקרית בו עלם חן ישלב את הקהל במופע עוצר נשימה ועם קטע על חושי בלתי נשכח עם החוגגת. אין סוף לאפשרויות, מה שבטוח שכולם יצאו מאושרים ומופתעים מהיום הזה.

    למה להביא את עלם חן-אמן החושים לבת מצווה?

    אז קניתם כבר את השמלה לילדה,סגרתם מסעדה או אולם, מה עם התוכן? תוכן איכותי באירוע זה מה שיגרום לאנשים להישאר ולשמוח בשמחתכם. אין הרבה תכנים איכותיים לבת מצווה שמצליחים לשלב את כל האורחים ולגעת במגוון הגילאים שמגיע לאירוע מסוג של בת מצווה. יש הרבה רעיונות לבת מצווה,הרבה ספקים שמנסים לתת מענה לאירוע מהסוג הזה,אך לא כולם מתאימים, אמן חושים לאירועים כן!

    מופע טלפתיה של עלם חן מתאים לכולם, לא משנה אם יהיו ילדים, בני נוער, מבוגרים, קשישים כולם יישארו המומים וכולם ייהנו ממופע בלתי נשכח, במהלך המופע עלם חן מעלה אנשים להשתתף במופע מההתחלה ועד הסוף, קטעי קריאת מחשבות, גילויי קוד של הניידים, נבואות שהולכות להיות במהלך הערב, והכל מוגש בהומור שנון ועכשווי שמתאים לכולם, בשונה מאמני חושים וממפעילים אחרים, עלם חן שם את הדגש על הדבר הכי חשוב באירוע, הבת שלכם, שתקבל את כל תשומת הלב הראויה והמתבקשת ויעלה את כלת השמחה להשתתף איתו בקטע על חושי בלתי נשכח שייחרט בזיכרונה ובזיכרונם של האורחים לכל החיים! כלת השמחה תקבל מעלם חן קורס קסמים דיגיטלי במתנה הכולל 20 קסמים חדשניים שניתן ללמוד בקלות *אופציה לטלפתיה בתנועה בקבלת פנים והסתובבות בין השולחנות.

    היתרונות של אמן חושים לבת מצווה לעומת אטרקציות אחרות בשנים האחרונות אירועי הבת מצווה עברו מהפך, כל אירוע הפך להיות הפקה רצינית, כניסות מטורפות, שולחנות מתוקים מפוארים, משחקי מולטימדיה ועוד… אז השאלה המתבקשת למה לא לקחת תוכן איכותי אחד שירכז את כולם לשעה שלמה של בידור, תדהמה, שיתוף של הקהל והעצמה של כלת האירוע. אם יש תקציב להכל אז ברכה, אבל אם זה לבחור או תוכן/מופע או אטרקציות אז תוכן חייב לבוא לפני הכל. שאתם מארגנים אירוע שמשלב מגוון גילאים אתם רוצים לגעת בכולם ושכולם ידברו אחר כך על האירוע ולא רק הצעירים או רק המבוגרים. לכן, הבחירה של עלם חן אמן החושים תתאים לכם בדיוק והסיבה היא שכולנו אנשים עם רגשות ומופע הטלפתיה של עלם חן משלב הרבה רגש, אם זה גילויי אהבה מן העבר,אם זה לעלות בני זוג מאוהבים ולעשות איתם קטע בלתי נשכח, כל המופע מלווה ברגש ובהומור רב שלא ישאיר אף אחד אדיש.

    האם אפשר להזמין אמן חושים לבת מצווה לאירוע בבית או רק באולם/מסעדה?

    את עלם חן אמן החושים אפשר להזמין לכל מקום שתרצו לארגן בו את הבת מצווה. לא משנה אם זה בבית, בחצר, בגינה, בבית מלון, במסעדה או באולם אירועים, איכות המופע תישמר תמיד, הקהל יחווה את אותן החוויות וכלת השמחה תמיד תהיה מאושרת לאורך כל האירוע ותגיד לכם תודה על חוויה בלתי נשכחת.

    אמן חושים לבת מצווה מחיר?

    במידה והחלטתם שאתם רוצים לקחת אמן חושים מקצועי ולא חובבן לאירוע. מחירו של אמן חושים מקצועי משתנה בין אמן לאמן לפי הרמה,ניסיון ומוכרות. המחיר גם משתנה בהתאם לסוג המופע שתבחרו, אורך המופע,כמות בקהל(המופע משתנה בהתאם לכמות האנשים),יום,תקופה ועוד… המחירים בשוק נעים פחות או יותר בין 3,000-5,000 ש"ח.

    אמן חושים לבת מצווה

    יום חגיגת בת מצווה הוא ללא ספק יום מרגש ביותר, זהו יום שבו הילדה שלכם הופכת מילדה לנערה. במידה ואתם מתכננים חגיגת בת מצווה ומחפשים איזושהי אטרקציה שתוסיף תוכן לאירוע ותהפוך אותו למרגש וייחודי, הגעתם למקום הנכון. הוספת הופעה של אמן חושים לבת מצווה היא רעיון נהדר שניתן לשלב אותו בתוכנית האירוע בדרכים שונות בהתאם למה שמתאים לכם ולכלת השמחה. מופע הטלפתיה של עלם חן יבטיח את ההצלחה של האירוע שלכם ואת זה שהוא לא ישכח לעולם.

    שילוב אמן חושים לבת מצווה

    הוספת הופעה של אמן חושים לבת מצווה יכולה להשתלב בדרכים שונות בתוכנית האירוע שלכם. ניתן לקיים מופע טפלתיה בו אמן החושים יסתובב בקבלת פנים ובין השולחנות ויבצע קסמים וקריאת מחשבות יחד עם האורחים של כלת השמחה. אפשרות נוספת היא לבצע מופע פרונטלי לאחר המנה העיקרית בו אמן החושים ישלב את הקהל במופע עוצר נשימה עם קטע על חושי עם כלת השמחה. כמובן שלא חייב לבצע דווקא אחד מאלה, אם יש לכם רעיון אחר שמתאים לכם ולחוגגת, צרו איתנו קשר ואמן החושים עלם חן ידע להתאים את המופע בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם כך שכולם יצאו מרוצים והמופע יגרור הצלחה כבירה.

    למה רצוי לשלב הופעה של אמן חושים באירוע?

    במידה ואתם מעוניינים בלקיים אירוע בלתי נשכח, אירוע כזה ששונה משאר אירועי הבת מצווה שאתם והמוזמנים שלכם היו בהם לפני, הוספת הופעה של אמן החושים עלם חן היא התשובה הישירה לכל אלה. הופעה של אמן חושים לבת מצווה תדאג שיש לכם תוכן לאירוע כולו, ולא תצטרכו לדאוג להוספה של תכנים נוספים או הפקות רציניות אחרות. שהרי כולנו יודעים כמה קשה לרגש את הדור הצעיר שמאבד עניין כל כך מהר. עם זאת הופעה טלפתית של אמן חושים מבטיחה שכל המוזמנים שלכם, גם הדור הצעיר וגם הדור הבוגר יותר, ימצא עניין במופע וייהנה ממנו. מופע טלפתיה של אמן החושים עלם חן מתאים לכלל המשתתפים וידאג שכולם יישארו המומים ופעורי פה.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      סוגי מופעים נוספים

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן