מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מופע חושים מיוחד

    תמיד שמעתם על עבודה של אמן חושים ואף פעם לא ממש ידעתם מה זה אומר? הגעתם למקום הנכון. כאן תקבלו סקירה קצרה בנוגע להופעה שכבר כבשה לבבות בארץ ובכל רחבי העולם. עלם חן הוא מהאומנים הבולטים בנוף הישראלי, בעשר השנים האחרונות. מאחוריו, עומדים אינספור מופעים, על הבמות הגדולות בארץ וברחבי העולם. לא רק זה, בשנים האחרונות, הפך עלם חן לאומן המשלב אומנות סייבר וטכנולוגיה בתוך המופע הקיים. אם אתם רוצים לצחוק בפראות, להרגיש את גודל התדהמה וליהנות מהופעה שלא מפסיקה להפתיע כל הזמן, אתם בהחלט נמצאים במקום הנכון.

    הקסם הוא ההון האנושי

    בני האדם כבר למדו איך להטיס חללית לירח והם יודעים לצלול את מעמקי הים. בני האדם למדו איך לחזות את הנעשה בגורמי השמיים ואיך ליצור מכונות ממורכבות, מחשבים מתוחכמים ולפתח בינה מלאכותית. אבל יש עדיין סוד אחד שבני האדם עוד לא הצליחו לפענח, אנחנו מדברים על הנפש האנושית. אמן חושים הוא מי שיודע איך להתבונן בהתנהגות של האורחים בקהל, איך לקרוא את המחשבות של המבלים והמבלות ולעשות בכל אלו, כרצונו. הדבר המדהים בהופעה מהסוג הזה היא שאין הופעה דומה לאחרת. משום שההופעה כולה מבוססת על האינטרקציה הנרקמת בין שני אנשים, האומן והמשתתף מהקהל. התפקיד של אמן חושים הוא גם לבצע את הקסמים לשמם התכנסנו, כמובן. אבל, יתרה מכך, התפקיד של האומן זה להצליח, ברגישות ונחישות, למצוא איך לחבר בין כל האנשים במרחב ולאפשר לכולם ליהנות מחוויה אחת, יוצאת דופן, כולם ביחד.

    כמה זמן לא הרגשתם קצת כמו ילדים

    אין ילד שלא אוהב הפתעות, אין ילד שלא אוהב קסמים. כולנו זוכרים את אבא שהעלים את הטבעת מאחורי ידיו ואת האח הגדול שלמד איך לעשות טריק בקלפים. לאורך השנים, אמנם, למדנו איך המבוגרים מאיתנו עשו את הקסמים והטריקים שהקסימו אותנו בעבר, אבל מעולם, אף אחד, לא מאבד את הרצון לראות עוד קסם מתחולל לנגד עיניו.

    דווקא בעידן הנוכחי, שעה שכולנו מבלים במסכים קצת יותר מדי, בתקופה בה כולנו מוצפים במידע רלוונטי יותר או פחות, מלווים במתח כל הזמן, הרי שזה הזמן לשחרר אוויר וליהנות מכמה רגעים של קסם מרגש ומלהיב. ההופעה מזמינה אתכם כמו לנסוע אחורה במכונת הזמן ולחזור להתרגשות של כל ילד בהופעה של אמן חושים.

    אם אתם רוצים להתרגש, עכשיו זה הזמן לפתוח יומן ולשריין הופעה עבור האירוע שלכם.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים פרטיים נוספים

      אמן חושים לחנוכה

      החג הניסים בפתח ואיתו גם האירועים של חנוכה, אמן חושים לחנוכה יתאים לכל אירוע שתארגנו. לא משנה אם תארגנו אירוע במתנ"ס הקהילתי,בבית...

      קרא עוד

      אמן חושים לפורים

      אז פורים מתקרב ואתם מחפשים תוכן איכותי לאירוע הקרוב שלכם,הגעתם למקום הנכון, מופע הטלפתיה של עלם חן אמן החושים מתאים לאירועי פורים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן