מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    DSC_0554
    DSC_0490
    DSC_0508
    27066772_771907379667460_9152529284763726039_n
    אמן חושים לבר מצווה
    15585106_10211216812086193_3509242596133021771_o-1
    DSC_0535
    right arrow
    left arrow

    אמן חושים לבר מצווה

    אז הגיע היום בו הילד הופך לנער,רגע מרגש ומיוחד ולכן אירוע כזה חייב להיזכר לעד. עלם חן אמן חושים לבר מצווה זאת האטרקציה שידברו עלייה להרבה מאוד זמן, בטח ובטח שהילד שלכם ייקח בה חלק ויחווה דברים מדהימים. במהלך אירוע הבר מצווה ניתן לשלב את עלם חן אמן חושים במגוון אפשרויות: הסתובבות בקבלת הפנים בין האורחים והחברים של בעל השמחה, בידור וטלפתיה במעבר בין השולחנות והבופה, מופע מרכזי לאחר המנה העיקרית בפני כל המוזמנים עם קטע מיוחד עם בעל השמחה ,אין סוף לאפשרויות, מה שבטוח שאנשים יהיו, מרותקים,מהופנטים ומאושרים שזה יעדו של כל אירוע מוצלח.

    למה להביא את עלם חן – אמן חושים לבר מצווה?

    אז יש אולם, יש קייטרינג מה עם התוכן? תוכן הוא החלק הכי חשוב באירוע ועליו אסור לוותר. ולא סתם תוכן, תוכן איכותי! אין הרבה תכנים שמתאימים לקהל מגוון שמגיע לאירוע בר מצווה שיש בו גם ילדים ,בני נוער, מבוגרים וקשישים. עלם חן-אמן חושים מתאים לכולם. מופע בידור וטלפתיה ייחודי המשלב תדהמה עם קטעי קריאת מחשבות, השפעות,פריצות לניידים ושפע של הומור עם שיתוף הקהל לאורך כל המופע. בשונה מאמני חושים אחרים עלם חן לוקח את חתן הבר מצווה ומתמקד בו על מנת לתת לו את ההרגשה שזה היום המיוחד שלו על מנת שיקבל את כל תשומת הלב מהקהל. חתן הבר מצווה מקבל במתנה מעלם חן קורס קסמים מקצועי דיגיטלי עם מעל ל-20 קסמים.

    *אופציה לטלפתיה בתנועה בקבלת פנים והסתובבות בין השולחנות.

    היתרונות של אמן חושים לבר מצווה לעומת אטרקציות אחרות

    עלם חן אמן חושים בשונה מאטרקציות אחרות מתאים לכולם ולא רק לקהל ספציפי. זה לא משנה אם יהיו ילדים, נערים, מבוגרים, דתיים, קשישים… כולם יהיו מרותקים במופע וייהנו ממופע בלתי נשכח. לא יהיה לכלוך, לא יהיה רעש, לא יהיו קללות, לא יהיו גסויות, יהיה הרבה צחוקים, תדהמה, אווירה קלילה וזורמת. המופע של עלם חן הוא ברמה בינלאומית, מוגש עם הומור רב וכריזמה יוצאת דופן.

    האם אפשר להזמין אמן חושים לבר מצווה בבית או רק באולם אירועים/מסעדה?

    אמן חושים אפשר להזמין לכל מקום בו תארגנו את אירוע הבר מצווה. לא משנה אם זה בבית, חדר דיירים, חצר, גינה, אולם אירועים, מסעדה, החוויה תהיה אותה חוויה, הקהל ייהנה באותה מידה וחתן הבר מצווה יהיה תמיד מאושר ויגיד לכם תודה בסוף האירוע!

    אמן חושים לבר מצווה מחיר

    במידה ובחרתם ללכת על אמן חושים מקצועי ולא חובבן. מחירו של אמן חושים משתנה בין אמן לאמן לפי הניסיון, מיתוג ואיכות המופע. המחיר גם משתנה בין סוגי המופעים, אורך המופע, כמות קהל (המופע משתנה בהתאם לכמות האנשים), יום, תקופה ועוד.. המחירים בשוק נעים פחות או יותר בין 3,000 -10,000 ש"ח.

    אמנים לבר מצווה

    כבר כמה חודשים שאתם מנסים למצוא את אנשי המקצוע המתאימים ביותר להפקת אירוע בר המצווה המשפחתי שלכם. זוהי לא משימה קלה, משום שאתם רוצים לשמור על האיזון בין הרצונות של הילד לבין מופע אשר מתאים לכל אחד מהאורחים שעתידים להגיע למסיבה שלכם. ככה שיכול מאוד להיות שאתם רוצים לצאת מהקופסא, ולחשוב על אנשי מקצוע מעניינים ומיוחדים איתם ניתן לשתף פעולה, לטובת הפקת אירוע בר המצווה. אם יש פתרון אחד, אשר יכול להתאים למשפחות רבות, הוא ההזמנה של אמן חושים לבר מצווה, בתור מופע הבידור המרכזי של האירוע. מדובר על חוויה שמתאימה לכל המשפחה. עלם חן הוא אומן חושים מנוסה שיכול לספק את כל הדרישות של הורים וילדים במהלך הפקת אירועי בר מצווה, וכך לאפשר לכם לחגוג את המסיבה במופע בלתי נשכח.

    הזמנת אמן חושים לבר מצווה – למסיבה בלתי נשכחת

    למרות שישנם פתרונות רבים אחרים, אם אתם רוצים להזמין הפעלה מנצחת לאירועי בר מצווה חשוב שתכירו את האפשרות הבאה: אומן חושים לבר מצווה. על אחת כמה וכמה, אם חשוב לכם ליצור מופע לא שגרתי, ייחודי ומעניין שיכול להתאים לקהלים רבים במיוחד. באירוע בר מצווה ממוצע, ישנם גם אורחים מבוגרים מאוד וגם אורחים צעירים מאוד. ככה כך אומן חושים לבר מצווה יכול להיות עמק השווה בין כל משתתפי האירוע – בהתאם לתחומי העניין של המשפחה שלכם. ניתן לעבוד עם אומן החושים מבעוד מועד, על מנת לאתר את הנושאים המעניינים ביותר למשפחה שלכם, כמו למשל אתגרי זיכרון וחידות זיכרון. בצורה כזו, ניתן להפוך את האירוע כולו לחוויה שיכולה לאחד בין כל משתתפי המסיבה. יתרה מכך, אם אתם רוצים לפנות לאומן חושים לטובת מופע במיוחד לגילאים הצעירים, יכול מאוד להיות שיהיו לו כמה פתרונות מיוחדים במינם שיאפשרו לילדים להתמכר למה שקורה על הבמה.

    אל תהססו לבחור את אמן חושים לבר מצווה המפעיל המיוחד שלכם

    ככל ואתם מוכנים להשקיע משאבים בהפקת בר מצווה מיוחדת וייחודית, ההזמנה של מופע אומן חושים לבר מצווה יכולה להיות פתרון מקסים לאירוע שלכם. כמובן, שאתם צריכים לבחור את אומן החושים המקצועי והמיומן ביותר, שיכול לדבר על תחומי העניין של הקהל שלכם, לטובת האירועים. ומסיבה זו, ראוי להשקיע זמן ומחשבה בהתקשרות עם אמן החושים עלם חן, אומן חושים מנוסה ומקצועי, עם רקורד מרשים בארץ ובעולם.

    בר מצווה רעיונות

    במשפחות רבות, דווקא אירוע בר המצווה הוא היום הכי מרגש והכי מיוחד בחיים של כל בני הבית. על אחת כמה וכמה אם מדובר על אירוע בר המצווה של הבן הבכור, מה שהופך את החגיגה להרבה יותר גדולה, ואתם? מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת למצוא את הפתרונות המושלמים לאירוע. כדי להבטיח שאתם מפיקים אירוע מושלם, צריך להתחיל לחשוב על רעיונות ותחומי עניין מיוחדים של הילד, אשר יכולים לעזור לכם לגעת בכל הפרטים הקטנים והמעניינים ביותר לאירוע. אם אתם מחפשים לאירוע בר מצווה רעיונות, תוכלו לפנות לעזרתו של אמן החושים עלם חן, אשר יכול להפיק מופע במיוחד לגילאי בר-המצווה, ולגרום לנערים ולנערות להיות מוקסמים.

    הפקת בר מצווה רעיונות ודרכים להפתיע את החתן

    בשביל להבטיח הפקת בר מצווה מוצלחת, צריך להבין קודם כל מהם החלומות של נער בן המצווה. רק בצורה כזו, תוכלו להתחיל לחפש בגוגל "בר מצווה רעיונות" ולקבל תמונה מלאה של האפשרויות להופעות בר מצווה, הפקות בר מצווה ואפילו מופעים ספציפיים שמתאימים לאירועי בר מצווה. בכל מה שנוגע לתחום אומני החושים והופעות הטלפתיה השונות, בשנים האחרונות יש כל מיני רעיונות למופעי בר מצווה אשר יכולים להתאים בדיוק לקהל של בני העשרה הצעירים, ואפילו אם אתם רוצים לשלב את בני המשפחה מבוגרים יותר – אפשר להתאים את התוכן של הפקות אלו, לצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לבנות את אירוע החלומות שלכם, ביחד עם כל אנשי המקצוע השונים – כולל אמן חושים מיומן ומנוסה. זאת, בשביל להבטיח מסיבת בר מצווה שעומדת בכל הציפיות ויכולה להיות הפתעה מושלמת לנער שלכם.

    מחפשים רעיונות מקוריים לאירועי בר מצווה? הגעתם למקום הנכון

    העבודה על חיפוש רעיונות למסיבת בר מצווה, ביחד עם אמן החושים עלם חן, היא משימה מעניינת במיוחד. עלם חן מלווה את המשפחה בתהליך ההכנה לאירוע, ויוצר את המופע המיוחד שמתאים לתחומי העניין של הילד שלכם מתוך התיאורים של בני המשפחה והחברים הקרובים. הכול, כדי להבטיח חגיגה שאין שני לה לכל בני המשפחה והחברים של הילד.

    אמן לבר מצווה

    במשך שנת המצוות של הבן, המשפחה שלעם עוברת כל מיני תהליכים והכל מתוך מטרה ליצור את חוויית החגיגה המושלם לטעמו של הילד. מחד, חשוב לכם ליצור אירוע מרשים ומיוחד, שיגרום לאורחים ליהנות מכל רגע. ומאידך, אתם לא רוצים ליצור אירוע דומה לאירועים של שאר בני הכיתה. כדי למצוא את האיזון המושלם, יש משפחות שחושבות מחוץ לקופסא ומבקשות להשכיר את שירותיו של אמן חושים לבר מצווה שילווה את יום החגיגה ויהפוך את האירוע למושלם עם מופע ייחודי. בעזרת הניסיון והמיומנות של אמן החושים עלם חן, תוכלו להפיק את המופע המיוחד של הילד שלכם ולהשלים את החוויה שתרצו ליצור.

    הזמנת אמן חושים לבר מצווה – מה צריך לדעת?

    כדי להשלים את הליך השכרת השירותים של אמן חושים לבר מצווה, עליכם לבחון:

    1. את הזמינות של אמן החושים, להגיע אל האירוע שלכם. אם מדובר על תאריך מבוקש מאוד (למשל בשיאה של תקופת הקיץ), שווה לכם לשוחח עם האמן חודשים מראש ולשריין את התאריך.
    2. את ההתאמה לקהל היעד שמגיע לאירוע. אם המופע מיועד לילדים הצעירים, אתם צריכים לוודא שהאמן יודע מי קהל היעד ובונה את החומרים למופע בהתאמה מלאה לעניין של הקהל.
    3. את החוויה שהילד שלכם רוצה לקבל. שווה לערב את הילד בתהליכי קבלת ההחלטות באירוע ולהכיר לו את האמן. בסופו של יום האירוע כולו נועד כדי לחגוג את הילד שלכם, ואתם רוצים לגרום לו להרגיש במרכז העניינים.

    שיחת טלפון אחת ויש לכם את אומן החושים לבר מצווה

    עכשיו, כאשר ברור לכם שאתם רוצים ליצור חוויה ייחודית לאירועי בר המצווה של הילד, הגיע הרגע שבו אתם צריכים להוציא אל הפועל את התוכניות. בשיחת טלפון אחת לאמן החושים שכבר מזמן הפך לאטרקציה מבוקשת, עלם חן, תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם ליצור את התנאים המושלמים להופעה בלתי נשכחת. אנו נלווה אתכם שלב אחרי שלב לאורך הדרך, ונבטיח שיש לכם תשובות לכל השאלות שיעלו, בצורה האמינה והמהימנה ביותר.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      סוגי מופעים נוספים

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן