מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מופע בלתי נשכח במשרד

    אם אתם מתכננים אירוע לצוות של המשרד או אם אתם מתכננים אירוע לגיבוש הצוות בחברה ובארגון, אנחנו יכולים להזדהות עם הקושי אותו אתם חשים. נכון, לא תמיד קל למצוא את הדרך להגיע למכנה משותף רחב ולמצוא פעילות שתוכל באמת, להפוך אטרקטיבית ומעניינת עבור כולם. בגלל זה, אנחנו רוצים להציע לכם, בתור מופע לאירוע חברה, להזמין מנטליסט, אמן על חושי. על מה בדיוק מדובר ולמה זה כדאי? תשמעו הכל במאמר הבא.

    מה הופך את האירוע מורכב ולמה אמן חושים ידע איך לפתור את הבעיה

    כאשר אנחנו מתכננים אירוע מכובד, בסדר גודל משמעותי, עבור קבוצה גדולה של אנשים, נשאלת השאלה, איך אנחנו מצליחים להרים אירוע מעניין, אטרקטיבי, כזה שיהיה רלוונטי עבור כל המשתתפים בתוך האירוע. בדיוק בגלל זה, להזמין מופע לאירוע חברה זה אתגר, לא כל מה שאוהב העובד הוותיק, יעניין את העובדת הצעירה שנכנסה לחברה זה עתה. אבל אם יש דבר אחד עליו אנחנו יכולים להעיד, זה שאין מי שלא אוהב קסמים, אין מי שלא אוהב הפתעות. מנטליסט, אמן חושים, יודע איך לקחת את הרגשות והמחשבות של המוזמנים בקהל ולעשות בהם ככל העולה על רוחו. הופעה מהסוג הזה היא מההופעות שישאירו אתכם פעורי פה לעוד שעות ארוכות. משום שההופעה כוללת בתוכה עבודה עם משתתפים מהקהל, שימוש בטלפונים הסלולאריים הנמצאים ברשות הקהל, כך שבמקום שיפריעו, הם הופכים לחלק אינטגרלי מההופעה ועוד. מדובר על חוויה יוצאת דופן ומסעירה, כזו שתהפוך לזיכרון מתוק לעוד שנים ארוכות.

    מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים הופעה

    1. ההופעה מתאימה לכולם: ההופעה יכולה להתנהל על במה גדולה עם תאורה והגברה, ההופעה יכולה להפעים גם את מי שנמצאים בקבלת הפנים ונהנים ממופע קצר ואינטימי. הכיף הוא להתאים את העבודה של אמן החושים לכל סיטואציה, בכל רגע נתון.
    2. ההופעה אף פעם לא נראית אותו הדבר: גם אם ראיתם הופעה כזו בעבר, הרי שמשום שההופעה כוללת עבודה עם אנשים מתוך הקהל, בכל פעם מחדש, ההופעה נראית קצת אחרת, כך שההפתעות לא מפסיקות אף פעם.
    3. אתם לא צריכים להכין כלום: משום שההופעה יכולה להתרחש בכל סיטואציה כמעט, יש מי שידאג ללוגיסטיקה עבורכם וישאיר אתכם בראש שקט.

    עלם חן הוא אמן חושים וותיק, מי שיש לו ניסיון של מעל עשר שנים בתחום. אם אתם מעוניינים להזמין מופע לאירוע חברה, זה האיש הנכון, הזמינו עכשיו.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים לאירועים עסקיים נוספים

      מופע לאירוע חברה

      החלטתם לארגן אירוע חברה לעובדים ולפנק אותם בחופשה בארץ או בחו"ל או במסעדה או בכל מקום אחר? בכל מקרה, הדבר הבא שיהיה...

      קרא עוד

      מופע לאירועים עסקיים

      מופע בידור והטלפתיה של עלם חן מותאם במיוחד לחברות ועסקים הרוצים להביא משהו חדשני, לעובדים וללקוחות, שלא נראה על במות העולם. המופע...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן