מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    עלם חן – מופע שלא תשכחו הרבה זמן

    במהלך מופע לאירוע חברה, מנטליסט מדהים את הקהל עם יכולת קריאת המחשבות המדהימה שלו. עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים, הוא מומחה לאמנות מיצג שבקיא בטכניקות מתקדמות שמעטים מסוגלים לבצע ברמת שלמות.

    איך מנטליסט קורא מחשבות במהלך מופע לאירוע חברה?

    במהלך מופע לאירוע חברה, מנטליסט מזמין לבמה משתתפים מהקהל, לביצוע משחק קריאת מחשבות תוך שימוש במספר שיטות וטכניקות מתקדמות שנרכשו לאחר אימונים של שנים. רמת המיומנות המקצועית שלו כל כך גבוהה, עד שכל העובדים, עד לאחרון הספקנים שבהם, מפסיקים לתהות איך זה יכול להיות שהם רואים את מה שהם רואים, ופשוט נהנים.

    זוהי פעילות מעולה לשבירת הקרח בין צוותים, ושיטה מהנה לאפשר לעובדים להשתחרר קצת מהלחץ של המשימות ולוחות הזמנים, ופשוט ליהנות באמת. אל תופתעו אם התמורה שתקבלו לאחר מופע לאירוע חברה ברמה אמנותית כל כך גבוהה, תהיה הגברת המוטיבציה.

    המונח "מנטליסט" אומר למעשה דברים שונים לאנשים שונים, הן אלה שעוסקים במקצוע והן אלה שחווים את הטריקים שאנשים אלה עושים.

    מה זה מנטליסט?

    יש אנשים שמאמינים בטעות שמנטליסטים הם מדיומים או אנשי רוח, למורת רוחם של המדיומים ואנשי הרוח, אבל רוב האנשים יודעים שהמיצגים שהם רואים במהלך מופע לאירוע חברה אמנם אלא תחבולות, זיכרון פנומנלי, דיוק מושלם, התבוננות חדה, אימון מוחי ויכולת גבוהה של תשומת לב לפרטים.

    במהלך המופע, אמן החושים מבקש כל פעם ממשתתף אחר לחשוב על מספר או מילה ולכתוב אותם, ואז הוא מקריא את הכתוב, ללא אביזרים או עוזרים, ובאופן שאף אחד אינו מסוגל להבין איך זה אפשרי.

    אתם הולכים ליהנות ממופע שבחיים לא ראיתם

    מופע לאירוע חברה מבוסס על אינטראקציות אקראיות עם הקהל, ללא תכנון או מידע מוקדם על המשתתפים, מה שגורם להם להיות עוד יותר נדהמים. עלם חן, מנטליסט טכנולוגי, אמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, מדהים את המשתתפים באירועים פעם אחר פעם. גם לעובדים שלכם מגיע ליהנות ממופע ייחודי ואינטראקטיבי, שיגרום להם לתת יותר מעצמם, להגביר את הפרודוקטיביות שלהם, ולהיות יותר שיתופיים וחברותיים עם עמיתיהם.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן