מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    עלם חן במופע מרתק וייחודי

    מופע של אמנות חושים יוצר את החוויה המושלמת עבור הקהל שבא לראות אותו. אלו מופעים ייחודיים המתאימים לכל אירוע או מסיבה. מופע מפתיע ומלהיב. בין אם אלו אירועים פרטיים, משפחתיים או עסקיים, החוויה היא בלתי נשכחת. למשל, אתם מפיקים כנס מקצועי. יש כבר במה, מערכת הגברה וכל הציוד הנדרש ואתם רוצים לבדר את המוזמנים ולתת להם אתנחתא מההרצאות והדיונים המקצועיים. אין כמו מופע של אומן חושים להעביר מופע ייחודי ומרתק של קריאת מחשבות ברמת דיוק מקסימאלית. והכול בשילוב הומור ובשיתוף מלא של הקהל.

    מיהו אמן חושים מומלץ

    זהו מי שיש לו ניסיון במופע מול קהלים מגוונים, באירועים מסוגים שונים ויכולת ליצור קשר רגשי עם הקהל מולו. יכולת לשים לב לפרטים הקטנים ומקצועי מתחילת המופע ועד לסופו. וכמובן יוצר חוויה חד פעמים של אפקטים מחשבתיים מעולם התוכן המנטליסטי  כמו קריאת מחשבות, זיכרון, השפעה על המחשבה. לעיתים גם עם שילוב אפקטים מעולם הקוסמות.

    מה שחשוב הוא שהקהל יישאר בתדהמה לנוכח מה שמתרחש מולו על הבמה או באולם. יישאר "ללא מילים", לא מבין "איך זה קרה". ובנוסף תהיה לו הנאה מתמשכת לכל אורך המופע, צחוקים וכיף. אמן חושים מומלץ "צולל" לתוך נבכי מוחם של הנוכחים בהופעה באמצעות טכניקות מיוחדות והוא יודע מה הם הולכים להגיד, איך הם עומדים לענות, מה הם הולכים לעשות.

    אמן חושים מומלץ הוא עלם חן, מנטליסט ואמן חושים המשלב בהופעותיו טלפתיה, טכנולוגיה וסייבר. המופע שלו מותאם לעולם הטכנולוגי המתחדש, בעל ניסיון של הופעות בתקשורת ומתאים ללקוחות פרטיים ועסקיים. האירועים מותאמים לכל הקהלים, כולם מתרגשים מחוויות ייחודיות. כל הגילאים, כל המגזרים.  קורא מחשבות, מגלה סודות כמוסים, מצחיק ומבדר.

    איך נראה המופע?

    מופע של אמן חושים כולל קטעים מלהיבים ומעוררי השתאות של קריאת מחשבות, השפעה על מחשבותיהם של המשתתפים, מתנדבים או הקהל כולו, ניבוי מפתיע של אלמנטים שונים ועוד שפע מרגש של הפתעות, באמצעות אפקטים ויזואליים אטרקטיביים ומצחיקים ובמגוון אמצעים שימשכו אתכם לתוך המופע פנימה.

    לא תרצו ללכת הביתה. "תדבקו" לכיסא ותישארו פעורי פה.

    מופע פרטי יכול להיות מושלם למטרות גיבוש, חוגי בית וימי הולדת. אירוע שהוא ברובו אינטראקטיבי ומצחיק, עם דינאמיקה בין האורחים ובינם בין אמן חושים כשבסיום המופע תצאו עם ראייה אחרת על אופני החשיבה של בני האדם, גם כאלו שחשבתם שאתם מכירים היטב.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      מופע ייחודי שבטוח לא תשכחו

      מנטליסט משתמש בתחבולות מנטליות כדי לקרוא מחשבות. עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה, מופיע באירועים עסקיים ופרטיים בפני קהלים צעירים ומבוגרים, ומשתף...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן