מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מופע מטריף חושים לאירועי חברה

    מי שרוצה להפוך את אירוע בר המצווה של הילד, את החתונה של הבת או את יום ההולדת של סבא, לאירוע בלתי נשכח, יכול לסמוך עלינו כאשר אנחנו ממליצים לכם לתאם הופעה של אמן חושים לאירועים. הרי אנחנו חיים בעידן חדש, כולנו חשופים לאינספור גרויים ואטרקציות. דווקא היום, אין מרגש ומלהיב יותר, מאשר לראות איך אמן חושים מצליח, לקחת את הנפש האנושית ולעשות בה כרצונו. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן כדי לספר לכם הכל. 

    איך ההופעה נראית הלכה למעשה

    על פניו, אנחנו מדברים על הופעה די פשוטה. האמן עומד על במה או יושב על כסא, במידה ואנחנו מדברים על הופעה בפורום מצומצם יחסית. לפעמים יש הגברה ויש מקרים בהם האמן מגיע בלי שום דבר מיוחד, רק עם היכולת לקרוא את המחשבות של המשתתפים. אמן חושים לאירועים סורק את הקהל ובוחר משתתפים אקראיים, בניסיון לקרוא את המחשבות שלהם. פעם אחת הוא יגלה איך קראו לאהבת נעוריו של סבא ובפעם אחרת, הוא יתאר במדויק את הציור אותו צייר המנכל על דף. אמן חושים לאירועים, הוא מי שלא רק יודע איך להקסים את הקהל ואיך להופיע על במה, אלא, הוא מי שיש לו רגישות מיוחדת לקרוא את האנשים מולו. ההופעה היא למעשה, מסע מטלטל, מלא בשלל רגעים מיוחדים יותר ופחות, אשר בסופו של דבר, משאירים את האורחים עירניים ודרוכים כל הזמן. משום שכולנו נשארנו ילדים עמוק בפנים, הרי שההופעה מתאימה לכל הגילאים. כן, גם אם אתם מחפשים הופעה מעניינת לבר המצווה שתחזיק את הילדים בני הכיתה מרותקים למופע וגם אם אתם רוצים למצוא הופעה שתהיה רלוונטית למבוגרים בקהל, האמינו לנו, עם הופעה כזו, אתם יכולים בהחלט להישאר רגועים.

    למה אתם מחכים? זה הזמן לשריין מועד ביומן

    אם אתם מחפשים אמן חושים לאירועים, יש שם אחד שצריך לעלות על השפתיים, אנחנו מדברים על עלם חן. מהאומנים הבולטים בישראל, מי שיש לו מוניטין של עשר שנים ויותר, בארץ וברחבי העולם כולו. עלם חן משתמש לא רק באנשים היושבים בקהל, אלא, הוא יודע איך להשתמש בטלפונים החכמים, כן, אלו שנמצאים בכיס של כל אחד ואחת מאיתנו, בניסיון לגלות על מה כל אחד מאיתנו חושב.

    אתם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד. עלם חן כבר יגיע עם כל הציוד, אתם רק צריכים לקבוע תאריך ולסמן אותו ביומן.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים לאירועים עסקיים נוספים

      הנחיית כנסים

      עלם חן, מאמני החושים הבודדים בארץ שיודעים לקחת כנס עסקי/מקצועי ולהפוך אותו לכנס בלתי נשכח. במהלך הכנס עלם חן יציג את המרצים ויהפנט...

      קרא עוד

      מופע לאירוע חברה

      החלטתם לארגן אירוע חברה לעובדים ולפנק אותם בחופשה בארץ או בחו"ל או במסעדה או בכל מקום אחר? בכל מקרה, הדבר הבא שיהיה...

      קרא עוד

      מופע בלתי נשכח במשרד

      אם אתם מתכננים אירוע לצוות של המשרד או אם אתם מתכננים אירוע לגיבוש הצוות בחברה ובארגון, אנחנו יכולים להזדהות עם הקושי אותו...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן