מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מופע ייחודי שלא תרצו שייגמר

    כדי להיות אמן חושים מפורסם זקוק לניסיון בשלל סוגי מופעים, לקהלים מגוונים ובפורמטים שונים. לאירועי חברה בלתי נשכחים, לכנסים ואירועים מקצועיים ועסקיים ולמופעים פרטיים ואינטימיים. מה שחשוב זו האווירה. שתהיה  אווירה טובה, "מתובלת" בהומור, עם הצגת תופעות מדהימות, בשיתוף הקהל.

    מופע מוצלח של אמנות חושית אמור לסחוף גם את הסקפטיים ביותר. אלו שאומרים, "סתם שטויות" ובסוף נשארים פעורי פה ולא מאמינים למה שזה עתה ראו.

    כאשר יש חוגג לאירוע, יום הולדת בר/בת מצווה, מסיבת רווקות, הוא הופך להיות כוכב במופע והקטעים יהיו מותאמים לו/לה אישית.

    אמן חושים מפורסם ביום הולדת

    תמיד כיף לחגוג יום הולדת באופן שונה וייחודי. יום הולדת הוא לרוב אירוע משפחתי וכולל מגוון של גילאים. לכן המופע צריך להתאים גם לילדים, גם לנוער וגם למבוגרים. כך כל הנוכחים מקבלים אטרקציה המתאימה להם ולא צריך "לשבור את הראש" מה נביא לאלו ולאלו. כל המופע מתאים לכולם.

    אמן חושים מפורסם יוצר אשליה שהוא בעל כוחות מיוחדים, על-טבעיים, שבא להדהים את הנוכחים במופע שלו. חשוב שבין הנוכחים יהיו כאלו ש"יזרמו" עם המופע ויסכימו להתנדב. משום שרוב מופעי המנטליזם מושתתים על העלאת מתנדבים ועבודה איתם, אל מול הקהל.

    מה שחשוב הוא שהמופע יהיה מופע בידור אל חושי מרתק ומהפנט, משעשע ואינטראקטיבי. אירוע בלתי נשכח שייקח אתכם לעולם  פלאי ושונה, חוויה מצחיקה ומגבשת, מלאת הומור שנון ומקורי.

    אמן חושים הופך למפורסם בעיקר כשהוא מופיע בתקשורת וקהל גדול נחשף אליו בבת אחת. בתוכניות אירוח, תוכניות בוקר, או כשיש לו תוכניות אישיות. כדאי לחפש אמן חושים מפורסם ומומלץ כדי שחוויית האירוע שלכם תהיה בלתי נשכחת.

    עלם חן: מופע שלא תשכחו

    עלם חן הוא מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה שבאמתחתו כמה הופעות מוצלחות ביותר בתוכניות טלוויזיה. הוא יודע להתאים את המופע שלו לאירוע הספציפי אליו הוא מוזמן והמופע שלו תמיד יהיה ברמה גבוהה והמקצועית. המופע שלו מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד. בכל מקרה האורחים ייהנו מחוויה אחרת של קריאת מחשבות וטלפתיה, ממש כמו בטלוויזיה.

    אמן חושים מפורסם עושה לכם את האירוע. מניחוש באיזו מעטפה נמצא חפץ שהוחבא, קריאת מחשבות ואיך הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. אלו אירועים שאנשים ממשיכים לזכור עוד שנים לאחר המופע, שהכל עטוף בהרבה הומור ומסיפורים מצחיקים ומרגשים. מופע מרשים ש"נכנס" למוח של משתתפים מהקהל, חושף סודות, מדהים ומפתיע ו"שובר" את כללי הפיזיקה.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן