מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    קלוז-אפ-2
    27066772_771907379667460_9152529284763726039_n
    אירוע-פרטי-5
    אירוע-פרטי-1
    right arrow
    left arrow

    מופע טלפתיה לימי הולדת למבוגרים

    טלסייבר- הוא מופע טלפתיה חדשני המשלב טלפתיה, טכנולוגיה והומור עם שיתוף הקהל. בשנים האחרונות עלם חן פיתח מופע חדשני ובידל את עצמו משאר אמני החושים והטלפתיה בארץ ובעולם. בשונה מאמני חושים אחרים עלם חן לקח את תחום אומנות החושים והטלפתיה והביא אותו לעולם המודרני והחדשני. לאורך כל המופע עלם חן יקרא את מחשבותיכם דרך הטאבלטים והסלולריים של הקהל, יפרוץ לניידים שלכם, יצור חיבור בין משתתפים בקהל לניידים שלהם ויגרום לבידור וחוויה מדהימה שתישאר אצלכם לאורך כל החיים.

    למה הטלסייבר מתאים לימי הולדת למבוגרים?

    אחת הסיבות להביא אמן טלפתיה ליום הולדת היא "שלא יהיה משעמם" או "שיהיה תוכן מיוחד באירוע". בהחלט סיבה חשובה. אבל לא הכי חשובה! מעבר לכך שעלם חן ישאיר אתכם פעורי פה, יציג בפניכם את הקטעים החדישים ביותר בעולם החושים והטלפתיה ויצחיק אתכם עד דמעות, הוא גם יצור ערך לאירוע שלכם! עלם חן יצור גיבוש עוצמתי ו-חוויות אישיות ומיוחדות בין כל הקהל שילכו אתכם לכל החיים.

    אם האירוע הינו יום הולדת לאבא או לאימא, לסבתא או לסבא, עלם חן ישים את הדגש והפוקוס במהלך המופע על בעל/ת השמחה על מנת שירגישו מיוחדים ויקבלו את תשומת הלב הראויה וכמובן שיעשה איתם קטע על חושי מיוחד ומרתק שלא ישאיר אף אחד אדיש.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      רעיון לערב צוות

      אם אתם מתכננים לקיים ערב צוות בקרוב ועדיין אין לכם את הרעיון המרכזי שיוביל את האירוע ולא ישכח מראשי המשתתפים, או אם...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן