מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    כל אירוע משתדרג כאשר מזמינים אמן חושים

    אירועים של אמן חושים הם אירועים המשלבים את אמנות החושים וקריאת מחשבות, לרוב בשילוב קטעי בידור, אלתורים ובדיחות. זהו מסע אינטראקטיבי ההופך לאטרקציה מלאת הומור וייחודית.

    הקהל במופע מאותגר וחושב, מה קרה פה? איך זה יכול להיות, וכל האירוע הופך לחוויה חד פעמית מלאת עוצמה. ואין כמו אמן חושים לאירועים ושמחות.

    מתי להזמין אמן חושים לאירועים

    לכל אירוע. בר מצווה. חוגג הבר מצווה עומד על הבמה, מול כולם, חברים, משפחה והופך להיות כוכב המופע. יש קבלת פנים לפני האירוע? אמן חושים לאירועים מסתובב בין האורחים ולבדר אותם בקטעים של קריאת מחשבות פנים אל פנים ומניפולציות עם קלפים, שעונים, טבעות וכד'.

    הכול מול האנשים באופן אישי ומקסים. האורחים מופתעים ומחכים להמשך. זו מנה ראשונה. ואז מגיע המופע המרכזי שיכול לכלול קטעים מקוריים ספציפיים על חתן/כלת הבר מצווה שביחד יסחפו את הקהל לחוויה בלתי נשכחת. המופע מפתיע, מרגש ומדהים כאשר הכוכבים האמיתיים הם חתן/כלת בר המצווה. זו אטרקציה ייחודית המתמקדת בחוויה של הנער/ה החוגג/ת.

    אירוע חברה. אירוע שישאיר טעם של חוויה בלתי נשכחת, אירוע מגבש, מצחיק וכיפי. האנשים יוצאים מהחליפות המשרדיות וחושפים פנים חדשות שלא הכרנו. מופע מדהים שניתן לתכנן עם מישהו מתוך החברה כך שתהיה התאמה מדויקת לאנשים הנמצאים, לתפקידים השונים ולאווירה הכללית.

    לוקחים את שם החברה, פרטים ייחודיים מחיי היום יום של אנשים שונים בחברה ומשלבים זאת במופע האל-חושי. העובדים ייהנו מחוויה מעצימה ומגבשת, מסקרנת ומושקעת.

    יום הולדת. מי שחוגג יום הולדת הוא הכוכב האמיתי של המופע. עליו כל הפוקוס. הכל באווירה מרתקת ומסעירה. אמן חושים הוא פתרון מושלם כשאתם מחפשים משהו "מדליק" וסוחף תוכן בידורי משובח שילהיב את האורחים ויותיר בהם טעם של עוד.

    עלם חן הוא אמן חושים וטלפתיה שמופיע באירועים פרטיים ועסקיים מסוגים שונים. המופע מותאם לכל הקהלים ולא משנה מה סוג האירוע, המופע ירגש וידהים את כל הנוכחים. האורחים ייהנו מחוויה שונה וייחודית של קריאת מחשבות. יציג בפניהם טכניקות של קריאת מחשבות, תרגילים פסיכולוגיים היתוליים שלא תבינו מה קורה, כל זה בשילוב משתתפים אקראיים מהקהל.

    מדוע כדאי להזמין אמן לאירועים שונים

    מדובר בתוכן איכותי, שלא משנה מי נמצא באירוע, הוא ייהנה. לא צריך לדאוג שמישהו ייעלב או יפגע מתכנים לא הולמים, כי כאלו לא קיימים. זהו מופע לכל המשפחה או רק למבוגרים.

     

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      אומנות החושים

      אומנות החושים מספקת מופעים המשלבים שכנוע הקהל, השפעה על התת-מודע וסטנדאפ. הנוכחים באירוע יוצאים למסע חווייתי ומרגש, מצחיק ומפתיע. לדוגמא, מסיבת רווקות. מזמינים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן