מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    המיקוד הוא בקהל וביכולות של המנחה

    אמן חושים מומלץ וישראלי ממקד את מופע אמנות הבמה שלו על תרגילי נפש ודמיון. עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים, מתמחה בביצועים שנראים לצופים כאילו יש לו כוחות יוצאי דופן או עוצמה נפשית מדהימה.

    האמת היא שיכולות אלו הן פרי תרגולים ואימונים של שנים, שמובילים לפיתוח טכניקות מתקדמות ברמת מומחיות שרק נראית כאילו היא על אנושית.

    אמן חושים ישראלי ממקד את המופע שלו בקריאת מחשבות ומשחקי זיכרון ותודעה

    המוח הוא איבר מדהים, המסוגל לעבד כמויות עצומות של מידע באמצעות החושים כדי להציג את העולם שאנשים רואים, שומעים ומרגישים אותו. יחד עם זאת, קל להפליא להערים על המוח שלך, וזה בדיוק מרכז המופע של אמן חושים ישראלי.

    הלימודים, האימונים והתרגולים מתחילים מגילאים צעירים, עם הופעות בכל מסיבה משפחתית ובכל הזדמנות, עד שהאימונים הופכים לייעוד, והייעוד הופך למקצוע. במהלך המופע, אמן חושים יכול לגרום למשתתף שמתנדב להופיע על הבמה, להפסיק לעשן ולמצוא בתוכו את העוצמות הנפשיות שיגרמו לו להתרחק מסיגריות.

    הכשרה באמנות החושים

    אמן חושים ישראלי לומד טלפתיה, פסיכולוגיה ושפת גוף, מה שמוביל אותו להיות מנטליסט. מנטליזם הוא שילוב של שפת גוף, פסיכולוגיה, מדע והיפנוזות, כמו גם פרי פיתוח אישי של מופע שמבוסס על משחקי תודעה, זיכרון והסחת דעת.

    המיומנות המקצועית מובילה את אמן החושים לבצע את המופע בהתלהבות שסוחפת את הקהל, ולכן כל כך הרבה אנשים אוהבים להזמין אמן חושים לאירועים שלהם. זהו אינו מקצוע בלבד, אלא גם אישיות, ניסיון חיים, סיפורים שמספרים לקהל על הבמה, וגישה ספציפית לתחום. כל התכונות האלו הן שמייחדות אמן חושים ישראלי מאמני בידור אחרים.

    מה אנשים יכולים לצפות לראות כשהם מגיעים להופעה?

    התוכניות האמנותיות משתנה, אבל כל מופע של אמן חושים הוא מיצג מדהים עם יכולות שנראות לא אנושיות. כל מופע של עלם חן, מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטיים עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, הוא מופע ממש מעורר השראה, אבל גם מהנה, משעשע, אינטראקטיבי ואמיתי, שאינו דומה לשום דבר אחר שראיתם.

     

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      מה הוא בעצם מנטליסט?

      מנטליסט הוא אמן שהמופע שלו משלב את כל החושים ומציג יכולות מדהימות שנהוג לייחס לעולמות סודיים ונסתרים. מופע מנטליזם הוא מופע מרגש...

      קרא עוד

      רעיון לערב צוות

      אם אתם מתכננים לקיים ערב צוות בקרוב ועדיין אין לכם את הרעיון המרכזי שיוביל את האירוע ולא ישכח מראשי המשתתפים, או אם...

      קרא עוד

      אמן חושים במרכז

      ההתעניינות סביב מנטליזם ואמנות החושים הולכת וגוברת בשנים האחרונות, בין השאר בשל תוכניות טלוויזיה המארחות מנטליסטים. מנטליסט הוא בין המקצועות היותר מרתקים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן