מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    ההבדל בין אמן חושים לקוסם

    קריאת מחשבות, אמנות חושים, קטעי בידור, אלתורים, שפע של הנאה, צחוק, מופע טלפתיה והמון דברים במופעים ואירועים שיותירו אתכם פעורי פה ונדהמים. אירוע של חוויה בלתי נשכחת, בשיתוף עם הקהל, לכל מטרה.

    אם אתם מעוניינים לחוות משהו אחר, ייחודי ומרתק, בין אם באירועים עסקיים, משפחתיים, ימי הולדת ומקום העבודה, כדאי להזמין אמן חושים במופע בלתי נשכח.

    אמן חושים, להבדיל מקוסם שעוסק יותר באפקטים ויזואליים, הוא כזה המקיים בעיקר אפקטים מחשבתיים. אפקטים מעולם התוכן המנטאלי כמו קריאת מחשבות, "שבירת" תבניות חשיבה, השפעה על מחשבות, זיכרון.

    אמן חושים עוסק גם בקסמים, אך הרוב המעדיפים לבדל בין השניים ולא לקרוא לעצמם קוסמים. אלו אמנויות מרתקות המתמקדות בקהל האנושי שנמצא פיזית באולם או במרחב ההופעה. המופעים מתאימים לכל אירוע ומשלבים כאמור את אמנות החושים עם קטעי בידור ולעיתים גם סטנדאפ ואימפרוביזציה.

    אצל רוב המנטליסטים המופעים יוצרים תמהיל תוכן ייחודי במטרה לרתק ולהפתיע והקהל יוצא מהמופע עם תחושת חוויה יוצאת דופן. למקומות עבודה אלו מופעים שיכולים לגבש את צוות העובדים על ידי המופעים מלאי העוצמה והריגוש תוך הכרות עם צדדים שונים של האנשים איתם עובדים.

    מופעי טלפתיה של אמן חושים

    מופעים חדשנים המתאימים ללקוחות פרטיים ועסקיים, אשר מותאמים במיוחד לאירוע הספציפי לו הם מיועדים. אם זו מסיבת רווקות, יום הולדת משפחתי, אירוע חברה, או מופעים פתוחים לקהל הרחב.

    המופעים תמיד נעשים בשיתוף מלא של הקהל, האירועים מושקעים ומפתיעים את האורחים וכוללים תוכן כלשהו, עם "חיבור" לאירוע ולקהל הספציפי.

    עלם חן, אמן חושים וטלפתיה ומנטליסט טכנולוגי עם הופעות בתקשורת והרבה ניסיון מול קהלים מגוונים. יכולת להתקשר היטב עם האורחים, להסתובב ביניהם ולהקסים אותם בניחושים מופלאים של שמות, מספרים, קלפים ועוד מגוון רחב של אטרקציות מנטאליות.

    אמנות המשלבת בידור ותדהמה

    זהו בדיוק הפער בין אירוע שזוכרים לבין אירוע שנשכח מיד לאחר שיוצאים ממנו. אירועים כאלו לא תשכחו. מה שחשוב הוא ההרגשה שהאורחים הולכים איתה הביתה בסיום המופע. מה החוויה שהציפה אותם, איזה רגש ואיזו אנרגיה הם חוו, האם לצד הפליאה מקריאת המחשבות ומהניחושים המדויקים הם גם צחקו ונהנו מהתכנים.

    האם האורחים הצליחו להתנתק מהשגרה וחיי היום יום, לכמה שעות של הנאה וכיף. הצלחה של מופע היא כאשר אנשים ממשיכים לדבר עליו גם לאחר שהוא הסתיים. אירוע שאנשים לא ירצו ללכת הביתה.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      אמן חושים במרכז

      ההתעניינות סביב מנטליזם ואמנות החושים הולכת וגוברת בשנים האחרונות, בין השאר בשל תוכניות טלוויזיה המארחות מנטליסטים. מנטליסט הוא בין המקצועות היותר מרתקים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן