מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    אמן חושים למבוגרים

    מופע של אמן חושים מעיר את החושים במופע ייחודי המשלב קריאת מחשבות, קטעי בידור ואלתורים, והרבה צחוק ועניין. זהו מופע למבוגרים המורכב מתמהיל ייחודי של תוכן המותאם לאורחי האירוע ולמשתתפים עם אמנות החושים והופך אותו לאטרקציה ייחודית, מצחיקה ומהנה.

    מופע של אמן חושים למבוגרים הוא אינטראקטיבי ומעביר את הנוכחים במגוון חוויות מדהימות. סוגסטיות, מסרים תת-מודעים, אינטואיציה, זיכרונות. מופע המתאים לכל קהל של מבוגרים.

    אם ילדים מעדיפים יותר אפקטים ויזואליים וקוסמות, אמנות החושים מותאמת יותר למבוגרים. פחות תזוזות יותר מחשבה. מסקרן מחשבתית ומאתגר אותם ומתאים לקהל מתעניין וצמא לדעת ולהכיר דברים חדשים ומפתיעים.

    מה מתקיים במופע של אמן חושים למבוגרים

    במופע האל חושי משולבים קטעים של קריאת מחשבות, ניבוי תוצאות, ניחוש, זיכרון. קריאת שפת גוף, שכנוע ודמיון מודרך, והכול עטוף בהומור ובצחוק. המופע מתאים לימי עיון,  כנסים,  מפגשים חברתיים, חוגי בית ואירועים פרטיים.

    אמן חושים למבוגרים מדגים במהלך המופע יכולות שונות כגון טלפתיה, העברת מחשבות ועוד. הוא מוגש תוך אינטראקציה מרתקת עם קהל הנוכחים שיושב נפעם ונרגש אל מול המתרחש. מופע אל חושי הוא מרשים ואתם תמצאו את עצמכם שואלים שוב ושוב, אך הוא עושה את זה.

    עלם חן מעלה מופע טלפתיה יחיד במינו, שקורא את מחשבותיהם של הנוכחים, משפיע עליהם לעשות כל מיני דברים, עושה מופע טלפתיה בימי הולדת למבוגרים, מסיבת רווקות, מסיבות חג ואירועי חברה. הכול נעשה באווירה טובה ובהומור.

    מופעי אמן חושים למבוגרים

    הצגת תופעות מדהימות תוך שיתוף הקהל, תופעות שישאירו גם את אלו שמסתייגים ולא מאמינים, פעורי פה. מופע של קריאת מחשבות וטכניקות שונות הקשורות להבנת המחשבה. הכול בעזרת מחשבה ותקשורת טלפתית.

    האטרקציה המרכזית של האירוע היא חלק בלתי נפרד מהמופע. בין אם זה אירוע משפחתי, חברתי או עסקי. האטרקציה המרכזית של המופע היא אמנות החושים והיא תקבע אם האירוע יהיה מוצלח או לא.

    עלם חן הוא אמן חושים למבוגרים אשר יוצר אוירה חיובית ונינוחה מחד ומאידך מהפנטת וקסומה. האנשים צוחקים ונהנים, מרוכזים וממוקדים במה שמתרחש. כך שיש כאן חוויה מלאת ריגושים והמופע הוא מופע בידור לכל דבר. הקהל כמובן מהווה חלק פעיל מהמופע, עוד משהו שתורם להצלחת האירוע.

    מופע אמנות החושים מותאם למשתתפים באירוע, האמן מגיע עם ידע מוקדם על הנוכחים, על הנסיבות,  לכבוד מה חוגגים, וכך כל אחד מרגיש שייכות ועניין במתרחש.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      אומנות החושים

      אומנות החושים מספקת מופעים המשלבים שכנוע הקהל, השפעה על התת-מודע וסטנדאפ. הנוכחים באירוע יוצאים למסע חווייתי ומרגש, מצחיק ומפתיע. לדוגמא, מסיבת רווקות. מזמינים...

      קרא עוד

      תשכחו מכל מה שראיתם

      רוב האנשים נהנים ממופע של אמן חושים מפורסם, שמשתמש בכישורי ההתבוננות החדים שלו כדי ליצור מופע מרהיב של קריאת מחשבות ומשחקי תודעה....

      קרא עוד

      אמני חושים בארץ

      צריכים לארגן אירוע? מסיבת יום הולדת? אירוע חברה? הגיע הזמן להזמין מישהו שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה ונרגשים. אמן חושים הוא...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן