מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    אמן חושים במרכז

    ההתעניינות סביב מנטליזם ואמנות החושים הולכת וגוברת בשנים האחרונות, בין השאר בשל תוכניות טלוויזיה המארחות מנטליסטים. מנטליסט הוא בין המקצועות היותר מרתקים ומסקרנים אשר קיימים. אמני החושים עושים שימוש בטכניקות שונות ומצליחים לקרוא מחשבות, לנחש בדיוק רב פרטים שונים ונסתרים, לבצע טריקים של טלפתיה ועוד.

    רבים מחפשים אמן חושים במרכז לאירועים שונים שהם מקיימים כמו ימי הולדת, בר מצווה, מסיבות רווקים ואירועי חברה.

    מיהו אמן חושים במרכז

    קודם כל, אינו קוסם. קוסם עושה קסמים עם חפצים פיזיים כגון העלמה והופעת חפצים, הוצאת חפצים ממקומות שונים, אפקטים עם מים ואש וכו'. המנטליסטים עושים אפקטים מחשבתיים, קריאת מחשבות, טלפתיה, שליטה מחשבתית, ניחוש פרטים כלשהם וכד'.

    זהו מקצוע מרתק וגם האנשים הספקניים ביותר, כשהם נמצאים במופע של מנטליסט, נותרים פעורי פה ונדהמים. אנשים רבים מזמינים אמן חושים במרכז בגלל המודעות הגוברת למופעים המרתקים הללו.

    כל אמן חושים משתמש בטריקים קצת שונים ויוצר דינאמיקה ייחודית לו עם הקהל. לכל אחד יש סגנון אישי באמצעותו הוא יוצר חוויה מרגשת ומרתקת. אבל יש כמה דברים שכולם עושים:

    ניחוש מספרים, מילים או שמות שמישהו מהקהל חושב עליו. ממש חוויה של חדירה למחשבות. או טלפתיה. חוויה של תקשורת אל חושית בין אנשים. למשל, אדם חש כאילו מישהו נוגע בו, בעוד הוא יושב רחוק מהמנטליסט ש"נוגע" בו. טריקים של טלפתיה הם מאוד מפתיעים ומעוררי פליאה.

    שליטה מחשבתית. מנטליסטים ואמני חושים יכולים לחדור למחשבת וזו אטרקציה שבכל פעם מפתיעה מחדש. אנשים המחפשים אמן חושים במרכז מחפשים חוויה ייחודית שתשאיר אותם מופתעים ועם טעם של עוד.

    לאילו אירועים במרכז מזמינים אמן חושים

    כל חברה אוהבת לפנק את העובדים שלה בימי גיבוש מהנים ומרגשים, המאפשרים להם להכיר אחד את השני טוב יותר מאשר בשעות העבודה. הזמנת אמן חושים במרכז יכולה להיות מושלמת, לגבש את העובדים, ליצור קירבה ביניהם ואוירה משעשת ולצחוק קצת על הווי העבודה בחברה.

    מסיבת רווקות. החברות של הכלה המיועדת נוהגות לחפש משהו ייחודי למסיבת הרווקות והזמנת אמן חושים מספקת בדיוק את זה. אטרקציה ייחודית המעניקה לחברות חוויה מפתיעה, מצחיקה ומרגשת.

    יום הולדת. לא משנה בן כמה החוגג, תמיד חשוב לציין את האירוע באופן מיוחד ומלהיב. הזמנת אמן חושים תעניק חוויה בלתי נשכחת, במסגרתו האדם החוגג יהיה במרכז המופע וישתתף בטריקים מול הנוכחים.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      אומנות החושים

      אומנות החושים מספקת מופעים המשלבים שכנוע הקהל, השפעה על התת-מודע וסטנדאפ. הנוכחים באירוע יוצאים למסע חווייתי ומרגש, מצחיק ומפתיע. לדוגמא, מסיבת רווקות. מזמינים...

      קרא עוד

      אמן חושים למבוגרים

      מופע של אמן חושים מעיר את החושים במופע ייחודי המשלב קריאת מחשבות, קטעי בידור ואלתורים, והרבה צחוק ועניין. זהו מופע למבוגרים המורכב...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן