מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    רעיון לערב צוות

    אם אתם מתכננים לקיים ערב צוות בקרוב ועדיין אין לכם את הרעיון המרכזי שיוביל את האירוע ולא ישכח מראשי המשתתפים, או אם אתם מחפשים רעיון לערב צוות שיהיה שונה מכל ערבי הצוות האחרים שכבר עשיתם, הגעתם למקום המתאים. הופעה של אמן חושים כחלק מרכזי מערב הצוות הוא רעיון נהדר שישדרג את ערב הצוות שתכננתם וייתן טוויסט לערב הזה. אתם בטח תופתעו לגלות שזה לא רעיון חדש, אלא שכבר הרבה מאוד חברות מוסיפות הופעה של אמן חושים לערב גיבוש שהם מתכננים. המופעים הללו נוחלים הצלחה רבה בכל חברה.

    הופעת אמן חושים – רעיון לערב צוות

    מכיוון שהופעה של אמן חושים היא מאוד ייחודית, לא תצטרכו לדאוג לתוכניות גדולות אחרות באירוע שלכם. כלומר, תוכלו לקיים ערב גיבוש סטנדרטי והבאת אמן החושים והופעתו היא זו שתשדרג את האירוע שלכם ולא תצטרכו להשקיע משאבים רבים נוספים באירוע. הדבר הראשון שעולה על הפרק כאשר מזמינים אמן חושים לערב צוות שלכם הוא אופי החברה, הקהל שעתיד להשתתף באירוע הזה. על מנת שהמופע יהיה מוצלח יש להתאים את ההופעה לקהל ולא ההפך. מופע טוב הוא כזה שכל אדם בקהל יוכל להתחבר ולמצוא עניין בו. ניתן להשיג זאת על ידי הבנה נכונה של הקהל הצפוי להשתתף והתאמת התוכן אליו. במידה והתחברתם לכל מה שקראתם פה כנראה שמצאתם רעיון לערב צוות הבא שלכם.

    אמן חושים שמתאים את ההופעה לקהל היעד

    בטח יצא לכם בעבר להשתתף בהרצאות או הופעות סטנד אפ או אפילו הופעות מוזיקליות כחלק מערב צוות בעבודה שלכם. האם התחברתם לכל ההופעה שהייתה או לכל התוכן שהוצג?! רוב ההופעות האלה הן כתובות מראש ולא מתבצעת שום התאמה שלהם לקהל היעד. בחלק מהמקרים יכול להיות שרוב האנשים בחדר כבר מכירים את ההרצאה או הבדיחה וזה כמו לשמוע תקליט עבורם. בהופעה של אמן חושים קודם כל מבצעים התאמה של התוכן המוצג לקהל היעד. קהל היעד הוא חלק בלתי נפרד מהמופע, הוא לוקח בו חלק פעיל ולכן גם הופעות כאלה לעיתים לא צפויות מראש. רעיון לערב צוות בצורת הופעה של אומן החושים ובחירה באמן החושים המוכשר עלם חן תהפוך את הערב צוות הבא שלכם לייחודי ביותר.

    רעיונות לערב צוות

    במידה ויש לכם ערב צוות בקרוב ואתם מבולבלים ולא יודעים באיזה מבין רעיונות לערב צוות לבחור, הגעתם למקום המתאים. ערבי צוות לעיתים קרובות כוללים תכנים חינוכיים ולימודיים, שכן המעסיקים רוצים להשיג איזשהו הישג לימודי מהערב צוות. ערבי צוות שכאלה בדרך כלל פחות חביבים על ציבור העובדים, שכן גם מחוץ לשעות העבודה הם מרגישים שהם צריכים ללמוד, להקשיב ולהחכים. כמו שמשקיעים בפאן החינוכי והלימודי חשוב גם להשקיע בפאן החברתי ולקיים לפחות אחת לשנה ערב צוות שכולו כיף וחוויה ללא תכנים לימודיים.

    הופעה של אמן חושים כרעיון מוביל מבין רעיונות לערב צוות

    רעיונות לערב צוות ניתן למצוא בשפע ובקלות, אך האם כולם מתאימים לחברה שלכם? הופעה של אמן חושים אינה מתאימה רק לאירועים פרטיים מעוטי משתתפים, אלא היא גם יכולה להיות מתאימה מאוד לערב צוות חברתי. אחד מהיתרונות העיקריים של הופעה של אמן חושים היא שניתן להתאים אותה לקהל המשתתפים. היא לא מוכוונת תוכן ספציפי שיכול להתאים רק לחלק מהאנשים, כמו מרבית הרעיונות לערב צוות הרווחים כיום. יתרון מובהק נוסף של הופעה כזו היא שהיא אינטראקטיבית וכוללת השתתפות של כלל הקהל, כך שאף אחד לא ירגיש שהוא נשאר מאחור. היא יוצרת שיח בין העובדים ואף מסוגלת ליצור יציאה מדפוסי חשיבה מגבילים וללמד את המשתתפים איך לחשוב 'מחוץ לקופסה'. כל אלה הופכים את ההופעה של אמן חושים לפתרון ראוי ומתאים ביותר ליצירת ערב צוות שיתבדל משאר ערבי הצוות ושיישאר בראשי המשתתפים הרבה מאוד זמן.

    ערב צוות לקהל של סקפטיים

    הופעה של אמן חושים בערב צוות מתאימה לכל קהל יעד, בין אם מדובר באנשים מרובעים או אמנים עם דימון מחשבתי, או בין אם מדובר בקהל סקפטי. עבור קהל סקפטי ההופעה אף יכולה להיות מרגשת יותר, שכן הם לא יבינו איך המופע מבוצע וינסו כל הערב לעקוב ולדלות רמזים לטכניקות שמובילות את המופע ואת הפעלולים המוצגים בו. הופעה של אמן החושים עלם חן נותנת פייט לכל רעיונות לערב צוות האחרים, בחירה בהופעה שלו מבטיחה שהערב שלכם יהיה מצליח ומהנה ללא התניות.

    ערב גיבוש לעובדים

    אם יש לכם ערב גיבוש לעובדים בקרוב ואתם מחפשים אטרקציה ייחודית שתשאיר את העובדים המומים, הגעתם למקום הנכון! הוספת אמן חושים לערב גיבוש חברתי היא האטרקציה הטובה ביותר שתוכלו להביא. הסבירות שאחד מהעובדים שלכם השתתף בעבר בהופעה כזו היא נמוכה, לעומת הופעות מוזיקליות או הופעות סטנד אפ שבדרך כלל רווחות בערבי הגיבוש. יש לכם הזדמנות נדירה ליצור ערב גיבוש חברתי שהעובדים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו.

    ערב גיבוש לעובדים מהנה וייחודי

    הוספה של אמן חושים לערב גיבוש חברתי היא מה שתבדיל את ערב הגיבוש הזה מכל אלה שהיו לפני. בדרך כלל נפוץ להביא לערבי גיבוש מרצים, זמרים או סטנדאפיסטים. החיסרון שבנושא הוא שלא כולם מתחברים לתוכן הזה. קורה לא מעט פעמים שחלק מהעובדים נהנים ומוצאים עניין בערב גיבוש, ואחרים ממש לא. אם אתם מחפשים אטרקציה שתגרום לכולם, ללא יוצא מן הכלל, למצוא עניין ולהינות מערב הגיבוש שלכם, הגעתם למקום הנכון. הוספה של אמן חושים לערב גיבוש חברתי היא פעילות מגבשת שיכולה לגרום לכם להכיר יותר טוב את העובדים שלכם, וכן לגרום לכלל העובדים להכיר טוב יותר את העמיתים שלהם לעבודה. לעיתים קרובות, האטרקציה הזו גורמת לדיבור ועניין בקרב עובדים שלא הייתה ביניהם אינטרקציה בעבר, וזה בגלל שכולם יכולים להשתתף בהופעה, בלי קשר לגיל שלהם ולהעדפות שלהם. ערב גיבוש לעובדים צריך להיות מהנה, מגבש וייחודי עבור כלל העובדים לכן הוספה של אמן חושים היא האופציה הטובה ביותר להשיג את כל אלה.

    כמה עולה להביא אמן חושים לאירוע גיבוש?

    מחירם של אמני חושים משתנים מאמן לאמן בהתאם לניסיון, לאיכות המופע ולמיתוג שלהם. כמובן שככל שיש לאמן יותר ניסיון במופעים ככה המחיר יהיה גבוה יותר וההצלחה של המופע תהיה גדולה יותר. בנוסף, ככל שאמן החושים מבצע התאמות עבור האירוע הפרטי שלכם וכולל בו תכנים הרלוונטיים לסוג האירוע ולמשתתפים, המחיר עלול לעלות. בנוסף לכך, לא כל אמן חושים הוא אמן חושים מוכר, ולעיתים המחיר עלול להיות גבוה יותר בשל המיתוג והפרסום של אמן החושים. עלם חן מבצע הופעות עבור ערב גיבוש לעובדים במחירים נוחים, ללא התפשרות על התוכן והצלחת המופע.

    רעיונות לערב גיבוש

    בעלי עסקים ומנהלי צוותים רבים משקיעים תקציבים גדולים בציוד מתקדם, הרצאות, ימי העשרה והעברת תכנים חינוכיים על מנת לקדם את הצוות. מאותה סיבה שמוקצה תקציב גדול לפאן החינוכי והלימודי, חשוב מאוד גם להקצות משאבים לטובת ערבי גיבוש שחשובים לא פחות. חברי צוות מגובשים ישתפו פעולה אחד עם השני בצורה טובה יותר וכך יועילו לחברה כולה. בנוסף, הם יגיעו לעבודה עם חיוך על הפנים וירגישו שהחברה שמה לב אליהם ומשקיעה בהם וברווחה שלהם. לכן, חיוני לקיים לפחות פעם בשנה ערב גיבוש. רעיונות לערב גיבוש קיימים בשפע, ולפעמים כל האפשרויות הקיימות יכולות ליצור תחושת בלבול. אם אתם מחפשים לבצע ערב גיבוש שייזכר בראשי המשתתפים לאורך זמן ויביס את ימי הגיבוש הקודמים, כדאי שתשקלו הוספת הופעה של אמן חושים לערב גיבוש הבא שלכם.

    רעיונות לערב גיבוש שנשארים הרבה אחרי

    ערב גיבוש הוא ערב שמטרתו היא לא רק להעביר את הזמן בנעימים, אלא גם ליצור גיבוש והזדמנות לשיח בין העובדים בחברה. הבעיה היא שמרבית רעיונות לערב גיבוש הקיימים לא באמת מאפשרים את זה מכיוון שהם לא אינטראקטיביים ולא כוללים את ההשתתפות של העובדים בחברה. הופעה של אמן חושים פותרת את הבעיה הזו לגמרי, שכן התוכן של המופע כמובן יהיה מותאם לחברה ולקהל היעד, וכן במהלך ההופעה אמן החושים ישתף את הקהל והוא יהיה חלק בלתי נפרד מהפעילות. הופעתו של עלם חן לערבי גיבוש עובדים היא מרהביה ועוצרת נשימה וממלאת את כל המטרות שבתור בעלי עסק תרצו להשיג מערב גיבוש חברתי.

    אירוע גיבוש בדגש על שבירת דפוסי חשיבה

    רעיונות לערב גיבוש הכוללים הופעה של אומן חושים, בין היתר להיותה מרגשת, מהנה ומגבשת היא גם יכולה לשנות את דפוסי החשיבה של העובדים שלכם. דפוסי החשיבה של רבים מאיתנו הם מגבילים ולפעמים קשה לנו לחשוב 'מחוץ לקופסה'. הופעה של המנטליסט עלם חן מסיטה את הקהל מדפוסי חשיבה מגבילים ומעניקה לו גירוי מוחי. בהופעה של אמן החושים עלם חן צוות העובדים יגלה סקרנות ויחווה את הבלתי אפשרי.

    ערב גיבוש רעיונות

    מאחורי כל חברה מצליחה עומדים עובדים מסורים שעובדים בשיתוף, תיאום ואהבה. על מנת לשמר את העובדים האלה ולגרום להם להגיע בחיוך ליום העבודה צריך לדאוג לרווחתם. לעיתים, רוב העובדים בחברה לא מכירים אחד את השני. משתי סיבות אלה: קידום הרווחה של העובדים וגיבושם, כדאי לקיים ערב גיבוש שיעניק אתנחתא ויעזור לצוות העובדים להיות מגובש יותר ולהוביל את החברה ליעדיה. יום גיבוש המכיל פעילות גיבוש הוא רעיון מעולה כאשר רוצים לגבש ולאחד את הצוות. כשאתם נמצאים בדילמה לגבי איזה ערב גיבוש רעיונות רבים עלולים לעלות בראשכם.

    ערב גיבוש רעיונות מעולם הטלפתיה

    בין אם בחרתם ביום גיבוש המתקיים ביום או בערב, במשרד או באולם, הוספת פעילות של אמן חושים היא רעיון נהדר. הופעה של אמן חושים יכולה להתקיים בכל התנאים והיא מתאימה לכלל הקהלים. אמן החושים במהלך ההופעה משלב קטעי קריאת מחשבות, קטעי טלפתיה, העברת זרמים וכו'. לאורך כל המופע הקהל משתתף ולוקח חלק פעיל מאוד במופע, וכך בעצם ההופעה עוזרת בגיבוש והיכרות העובדים אחד עם השני. מופע על חושי בדרך כלל יוצר שיח לאחר ההופעה וכך מעודד תקשורת חיובית והיכרות בין העובדים בחברה. עבור ערב גיבוש רעיונות רבים ,אך אף אחד מהם לא מוצלח כמו הופעה של אמן החושים עלם חן. לא משנה עבור איזה חברה הערב גיבוש מתבצע, הבחירה בעלם חן תממש את מטרת האירוע.

    לגבש את הצוות!‏

    לא משנה באיזה מקום עבודה מדובר, העובדים רוצים להרגיש שרואים אותם ודואגים לרווחתם. כל העובדים רוצים להגיע לעבודה בחיוך, ואיזה דרך יותר מועילה להשיג את זה מלדאוג ליצירת קשרי חברות בעבודה ולהכרות טובה יותר של האנשים שעובדים עימם. כדי להשיג מטרה זו יש לחשוב היטב על התוכן שמועבר בערב גיבוש. צריך לבחור בתוכן שיהווה פעילות גיבושית חווייתית ואיכותית, שתגרום לעובדים לדבר על זה ביום למחרת. כאשר חושבים על ערב גיבוש רעיונות שונים עולים, הבחירה באמן החושים עלם חן היא הרעיון הטוב ביותר שתוכלו לעשות. עלם חן יעזור לכם להשיג את כל המטרות, מערב מהנה לעובדים ועד לאחד כזה שיוצר גיבוש ואיחוד של הצוות וממתג של העסק שלכם.

    רעיונות לאירוע חברה

    במידה ואתם מארגנים אירוע חברה בקרוב ואתם מתקשים לבחור מבין רעיונות לערב חברה הקיימים היום בשוק ומרגישים שהם די חוזרים על עצמם, הגעתם למקום הנכון. הוספת הופעה של אמן חושים לאירוע החברה הקרוב שלכם זה רעיון מעולה. הופעה של אמן חושים תשאיר את המשתתפים באירוע פעורי פה. בין אם אירוע החברה שלכם כולל מעט או הרבה משתתפים , הוספת הופעה של אמן חושים תהיה נהדרת בכל מקרה.

    רעיונות לאירוע חברה- הופעה של אמן חושים

    במהלך מופע של אמן חושים לאירוע חברה, אמן החושים יזמין לבמה משתתפים מהקהל לביצוע משחקי קריאת מחשבות תוך שימוש במיטב הטכניקות הקיימות מעולם העל החושי. חשוב לבדוק לפני כן שאמן החושים שאתם בוחרים בו הוא מקצוען אמיתי, כך שגדול הספקנים שבמשתתפים יישאר פעור פה וינסה לעקוב כל הלילה למצוא רמזים לאיך הבלתי יאומן קורה. רצוי לקרוא המלצות על המנטליסט ואף לצפות בסרטונים שלו מהופעות אם קיים. הופעה של מנטליסט בערב חברה היא פעילות 'שוברת קרח' ומגבשת, שתאפשר לעובדים להשתחרר מלחצי היום יום ופשוט להנות. ערבי חברה מוצלחים יגרמו לעובדים שלכם להיות מרוצים יותר מהחברה והתוצאה הישירה של זה היא שיפור הביצועים שלהם בעבודה. במידה והחלטתם לבחור בהופעה של מנטליסט מבין כל רעיונות לאירוע חברה הקיימים, עשיתם את הבחירה הנכונה.

    מה זה בעצם מנטליסט?

    יש אנשים שחושבים שאמני חושים הם סוג של נביאים ויודעי כל. אבל מרבית האנשים יודעים כי הפעלולים של אמני חושים כוללים יכולות של זיכרון פנומנלי, אימון מוחי, יכולת תשומת לב גבוהה לפרטים והתבוננות חדה. כמובן שכל מנטליסט הוא בעל יכולות אחרות, חלקן חזקות יותר וחלקן חלשות יותר. לכן, חשוב לבדוק היטב את כישורי המנטליסט לפני הבחירה בו. במהלך המופע, אמן החושים משתף מספר שונה של משתתפים מהקהל בהופעה שלו. זה יכול לכלול לבקש מהם לחשוב על מילה ולרשום אותה ואז להגיד את המילה שרשמו מבלי לצפות במה שרשמו כמובן. הופעה של אמן חושים היא הרעיון הטוב ביותר מבין רעיונות לאירוע חברה הקיימים. עלם חן הוא מנטליסט טכנולוגי ואמן טלפתיה בעל ניסיון רב בהופעות באירועי חברה.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מאמרים נוספים

      מופע ייחודי שלא תרצו שייגמר

      כדי להיות אמן חושים מפורסם זקוק לניסיון בשלל סוגי מופעים, לקהלים מגוונים ובפורמטים שונים. לאירועי חברה בלתי נשכחים, לכנסים ואירועים מקצועיים ועסקיים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן