מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    aviary_1452270555529
    DSC2169_DSC2169
    IMG_1812
    14650363_10154691596209445_3398099854852530201_n
    ky14
    ky18
    DSC1653_DSC1653
    right arrow
    left arrow

    קוסם ליום הולדת

    בשנים האחרונות, עלם חן פיתח מופע קסמים וטלפתיה חדשני המתאים במיוחד לדור ה-z השנון, שחכם ואינטליגנט יותר מקודמיו בהרבה. לכן, המופע החדש מוגש בהרבה מאוד הומור שנון וקטעי קסמים וטלפתיה מקוריים וחדשניים שידהימו ויהפנטו את הילדים. ולכם ההורים יהיה זמן לשבת לשתות כוס קפה ולהנות מהאירוע של ילדיכם.

    קוסם ליום הולדת – חוויה אישית שלי בתור ילד

    אני לראשונה נחשפתי לקוסם בגיל 7, אמא שלי לקחה אותי בחופש הגדול לבריכה שפעמיים בשבוע הביאו לשם מפעיל. יום אחד הזמינו לשם קוסם, לא ידעתי מה בדיוק הוא הולך לעשות אבל מה שכן ידעתי זה שכל הילדים נורא התרגשו וחיכו שהמופע כבר יתחיל. הקוסם עלה למופע ועשה לא מעט דברים שהשאירו אותי מהופנט. קסם אחד אבל חקוק לי טוב מאוד בזיכרון, בגלל הפשטות שזה היה נראה לא הגיוני. הקוסם הוציא מטפחת בצבע אדום, הראה אותה לכל הילדים, דחף אותה עם האצבע לתוך היד וביקש מכולם לצעוק את מילת הקסמים שלו ופוף המטפחת נעלמה לנו ממול העיניים, הסתכלנו למעלה למטה לצדדים חיפשנו מקום הגיוני לאיפה היא נעלמה, לאחר מספר שניות, הקוסם השתעל והיא יצאה לו מהפה, זה ריסק אותי. סוף המופע ניגשתי לקוסם וביקשתי שיגלה לי איך הוא עשה את זה אבל אמר שהוא קוסם ואסור לו לגלות את הסודות שלו, הייתי ילד מציק ועקשן ולא וויתרתי והמשכתי לשאול עד שבסופו של דבר הוא גילה לי וביקש שלא אספר את הסוד הזה לאף אחד בחיים. תאמינו או לא עד היום לא סיפרתי לאף אחד איך עושים את זה אבל מה שכן אותו קוסם פתח בפניי את עולם הקסמים ומאותו יום החלטתי שאני רוצה לשמח ולהדהים אנשים וילדים, שירגישו את אותם הדברים שאני הרגשתי בתור ילד.

    אז מה בתכנית?

    קבלת פנים בה עלם חן יקבל את ילדי הגן/כיתה. מופע קסמים וטלפתיה (45 דקות) עם שיתוף הילדים ודגש על בעל/ת השמחה לאורך כל היום הולדת. טקס עוגה בלתי נשכח. חלוקה של בלוני צורות מרהיבים בסיום היום הולדת. המופע מתאים מגיל 4 ומעלה. קורס קסמים דיגיטלי לחוגג/ת

    קוסם ליום הולדת מחיר

    מחיר קוסם ליום הולדת משתנה בין קוסם לקוסם, בהתאם לסוג מופע, ניסיון ושדרוגים שניתן לעשות. המחירים בשוק נעים בין 2500-4000 ש"ח לפעילות של בין 45-120 דקות

    קוסם לימי הולדת

    אם יש יום אחד בשנה, שבו אתם רוצים לעצור את הכל ולהראות הילדים היקרים שלכם עד כמה הם אהובים וחשובים, מדובר על יום ההולדת שלהם. לא משנה באיזה גיל או באילו נסיבות, אם יש לכם את ההזדמנות להפיק יום הולדת מיוחד וחגיגי לילדים שלכם – יש רוצים לקחת אותה בשתי ידיים. ולכן, חשוב לעשות את כל המאמצים על מנת לפנות לעזרתם של מפעילי יום הולדת מיוחדים ומנוסים, שיכולים להרים את האווירה ולהפוך כל אירוע לבלתי נשכח. אם יש איש מקצוע אחד אשר תמיד יכול לקבל את הבמה הוא קוסם ליום הולדת, איתו אפשר להפיק מסיבה לקטנים וגם לגדולים, ולהבטיח שכל אחד מהילדים יוכל להנות מחוויה מסקרנת. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל עלם חן, אומן חושים וקוסם מקצועי אשר מפיק אירועי יום הולדת לכל הגילאים כבר שנים ארוכות.

    הופעת קוסם ליום הולדת – למסיבה מעניינת, שונה וייחודית

    בעבר, הפעלות קוסם ליום הולדת הייתה עניין פשוט וקל מאוד. הורים רבים הזמינו קוסם לאירוע יום הולדת של הילד שלהם, אבל לא תמיד נתנו את הדעת על רמת המקצועיות של הקוסם איתו הם בחרו לעבוד. ככל שהפקות יום ההולדת הלכו וצברו תאוצה בשנים הקרובות, כך גם הדרישה לרמה מקצועית כמעט מושלמת של כל מי שמגיע להופיע באירוע שלכם. בהתאמה, גם הדרישה ליצור הפעלת יום הולדת עם הקוסמים הכי מוכרים והכי אהובים בישראל, היא חלק בלתי נפרד והפקות אירועים קטנות וגדולות. אם יש לכם את התקציב, אל תהססו לפנות אל הקוסם המנוסה והמקצועי ביותר שאפשר לחשוב עליו. יש הבדל משמעותי בין הופעה של קוסם מתחיל, לבין הופעה של קוסם מנוסה אשר יכול לספק לכם את המופע המעניין ביותר לקבוצת הגיל של הילד שלכם. כמובן שחשוב לתקשר עם איש המקצוע לפני שמזמינים אותו לאירוע, בשביל להבטיח שאתם בוחרים את הקוסם שיכול ליצור תוכן מתאים לילד שלכם, אבל אם אתם בטוחים באיש המקצוע שלכם אז סביר שתהיה לכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

    הופעת קוסם ליום הולדת – מופע לכל גיל ולכל מסיבה

    עלם חן הוא קוסם ואמן חושים מקצועי שמלווה לקוחות ישראלים באירועים שונים. עלם מפיק אירועי יום הולדת עם קסמים מדהימים לקטנים ולגדולים, באווירה מקצועית ועם כל הציוד הדרוש ליצירת הפעלות יום הולדת מדהימות ומסקרנות.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים פרטיים נוספים

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן