מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מופע טלפתיה לבר/בת מצווה

    הילד או הילדה שלכם הגיעו לגיל מצווה ואתם מחפשים הפעלה או מופע מיוחד? כמו כל אירוע שמזמינים אליו אורחים ובני משפחה, מעבר לאוכל טוב, חייבים להביא גם תוכן שיחזיק את האנשים שמגיעים לאירוע שלכם. מופע בידור והטלפתיה של עלם חן לבר מצווה ובת מצווה ישאיר את האורחים שלכם פעורי פה ועם חוויה בלתי נשכחת שייקחו איתם לכל החיים.

    המופע טלפתיה של עלם חן הוא ברמה בינלאומית ומהטובים והחדשניים בעולם. במהלך המופע עלם חן אמן החושים ישים את הדגש על בעל/בעלת השימחה ויגרום להם להתלבט ולהרגיש מיוחדים עם קטע בלתי נשכח שיעשה איתם לאורך המופע.

    שיתוף של אמן חושים באירוע מצווה יכול להתבצע ב-2 דרכים.

    דרך אחת היא הסתובבות בקבלת פנים ולקבל את האורחים שהם מגיעים לאירוע ולעשות להם "טלפתיה בתנועה", עלם חן יעשה את קטעיו העל חושיים במהלך תנועה, יקרא מחשבות, יזיז חפצים בכוח המחשבה והכל בקבוצות קטנות ובזרימה, ולאחר מכן יסתובב בין השולחנות לאחר שאנשים יתיישבו לאכול.

    האופציה השנייה היא מופע פרונטלי "המופע המרכזי" בו כל האורחים יושבים ומסתכלים לכיוון האמן.

    במהלך המופע, עלם חן יעלה אנשים מהקהל ויעשה להם קטעי טלפתיה חדשניים, יגלה את הקודים של הסמארטפונים שלהם ועוד… כל המופע מוגש בהומור רב ובכייף של נגמר. כמו כן, עלם חן יעלה את בעלי השימחה להשתתף איתו בקטע על חושי בלתי נשכח שייחרט בזיכרונם ובליבם לכל החיים.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים פרטיים נוספים

      קוסם למבוגרים

      אמן חושים של היום זה בעצם קוסם למבוגרים של פעם פשוט עם כמה שדרוגים. קוסם למבוגרים הוא אמן העורך מופע טלפתיה ומתעסק בזריזות ידיים...

      קרא עוד

      קוסם ליום הולדת

      בשנים האחרונות, עלם חן פיתח מופע קסמים וטלפתיה חדשני המתאים במיוחד לדור ה-z השנון, שחכם ואינטליגנט יותר מקודמיו בהרבה. לכן, המופע החדש...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן