מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    17796505_10212188796305191_1398307822892350059_n
    27337380_771907479667450_5518294485402104170_n
    אמן טלפתיה
    20180914_230202
    right arrow
    left arrow

    ימי הולדת למבוגרים מופע טלפתיה

    אז הגיע יום הולדת לבעל, לאשה, לאמא, לאבא, לסבא, סבתא, וחשבתם לעשות משהו קצת לא שגרתי. בדרך כלל, בימי הולדת למבוגרים יש לא מעט אופציות לחגיגה, אם זה לעשות ארוחה טובה במסעדה, לטוס לחו"ל, על האש עם כל החברים הטובים ועוד ועוד. אוכל זה חשוב, מקום זה חשוב אבל תוכן איכותי זה הכי חשוב, במיוחד שמגיעים מעל 10 אנשים לאירוע שלא מכירים אחד את השני. מופע בידור והטלפתיה של עלם חן לימי הולדת למבוגרים יוצר גיבוש, אווירה קלילה וזורמת, תדהמה, הומור שנון וכמובן חוויה בלתי נשכחת לכל האורחים עם דגש על בעל השמחה שלא ישכח את האירוע הזה לעולם.

    למה המופע מתאים לימי הולדת למבוגרים – מופע טלפתיה?

    אז שאלתם את עצמכם למה מופע טלפתיה יכול להתאים ליום הולדת למבוגרים, אז תראו, באירועים מהסוג של ימי הולדת למבוגרים מגיע בדרך כלל קהל מגוון שכולל את כל הגילאים, אם זה ילדים, בני נוער, מבוגרים וקשישים, לרוב אין הפעלה או תוכן שיגע בכולם ויעניין את כולם. מופע טלפתיה של עלם חן מתאים לכולם! כל מי שיהיה באירוע יהיה מרותק, יצחק עד דמעות וירגיש שהוא חלק בלתי נפרד מהמופע. במהלך המופע, עלם חן יקרא לכם את המחשבות, יפרוץ לך לפלאפונים, יהפוך את הדוד החזק במשפחה לחלש, יצור גיבוש בין החברים והמשפחה והכל עם הומור רב וכייף שלא נגמר. עלם חן יתמקד בבעל/ת השמחה ויעשה איתם קטע מיוחד בפני כולם על מנת שיקבלו את תשומת הלב ומחיאות הכפיים וחוויה שתישאר איתם לכל החיים. אחרי מאות אירועים ומופעים בימי הולדת למבוגרים וניסיון רב, תהיו בטוחים שבסוף המופע אנשים יגידו לכם "שיחקת אותה" "איזה רעיון מקורי" "שמעו היה מדהים" וזה באחריות! אנשים ידברו על המופע לעוד הרבה מאוד זמן

    איפה אפשר לעשות את המופע לימי הולדת למבוגרים?

    אחד ההיתרונות הגדולים של להביא את עלם חן אמן החושים לאירוע שלכם הוא שאפשר לעשות את מופע בידור והטלפתיה בכל מקום שתחגגו. אם זה בבית, חצר, גינה, מסעדה, מלון, אולם אירועים ועוד. והסיבה היא שאין צורך במקום רב כדי לעשות את המופע, אין צורך בציוד מיוחד, עלם חן מגיע לאירוע עם מזוודה קטנה וציוד מינימליסטי שלא תופס מקום. אתם תבחרו את המקום שתרצו ועלם חן יתאים את עצמו ואת המופע בשבילכם.

    מה ההבדל בין מופע טלפתיה לאטרקציה אחרת לימי הולדת למבוגרים?

    תחום האטרקציות והתכנים לימי הולדת למבוגרים הוא תחום מאוד תחרותי ויש לו ביקוש רב. אנשים תמיד מחפשים דברים חדשים ומיוחדים כדי להביא לאירוע המיוחד שלהם. בשנים האחרונות נכנסו הרבה מאוד מפעילים חובבנים שלא השקיעו במופע ברמה, במותג שלהם, בתוכן ופשוט מציעים את השירותים שלהם במחירי ריצפה רק כדי שייקחו אותם. זול תמיד עולה ביוקר! לכן, חשוב שאם קבלתם הצעת מחיר של אמן במחיר נמוך שהפתיע גם אותכם, תשימו לב לנורה האדומה הזאת. מופע טלפתיה של אמן חושים מצריך הרבה השקעה, למידה, ניסיון רב וכישרון טבעי על מנת לעשות את הדברים הלא הגיוניים שקורים במופע. מופע טלפתיה, בשונה מאטרקציות אחרות, משלב הומור, בידור, תדהמה, שיתוף הקהל לאורך כל המופע, מתאים לכל הגילאים שזה בעצם כל הדברים שאתם רוצים ומחפשים לאירוע שלכם.

    מה המחיר של המופע לימי הולדת למבוגרים?

    לרוב, זהו עקב אכילס של כל אירוע מצומצם – תקציב. הוצאתם כסף רב על המסעדה, מלון, קייטרינג ופתאום אתם שמים לב שלא נישאר כסף לתוכן. תוכן זה החלק הכי חשוב באירוע, זה לא משנה כמה האוכל יהיה טעים, המקום יהיה מפואר, אם התוכן לא יהיה איכותי ואנשים ישתעממו או יפגעו האירוע נכשל. מחיר לפעילות בימי הולדת למבוגרים משתנה בין אמן לאמן, פעילות, סוג מופע, ניסיון של האמן, כמות אנשים ועוד. מחיר של אמן בתחילת דרכו ללא ניסיון בתחום לימי הולדת למבוגרים מתחיל ב-1,500 ש"ח. מחירים של אמנים עם ניסיון, שם ועם קבלות בתחום נע בין 2,000-3,500 ש"ח. המלצתנו היא לנסות לשמור תקציב למופע ואמן איכותי, אך במידה ונגמר התקציב או שהוא מאוד נמוך עדיף לא להביא בכלל ולהימנע ממופע ותוכן לא איכותיים ואכזבתם של האורחים ובעלי השמחה.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      מופעים פרטיים נוספים

      קוסם למבוגרים

      אמן חושים של היום זה בעצם קוסם למבוגרים של פעם פשוט עם כמה שדרוגים. קוסם למבוגרים הוא אמן העורך מופע טלפתיה ומתעסק בזריזות ידיים...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן