מתעניינים במופע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    אמן חושים לערב חברה
    אירוע עסקי
    הנחיית כנס מלם שכר
    הנחייה
    baz_2807_optimized
    אירוע עיריית כפר סבא
    OvedMiztyen-188
    baz_3387_optimized
    יום גיבוש
    right arrow
    left arrow

    אמן חושים לאירועים

    בשנים האחרונות, חלה עלייה גדולה מאוד של אמני חושים בתחום האירועים וזאת בגלל מספר סיבות. הטלוויזיה מאוד אוהבת את אמני החושים, אמני חושים רבים מגיעים לתכניות טלוויזיה, תכניות בוקר וזה משך את תשומת הלב של הרבה אנשים שאמרו לעצמם "לאירוע שלי אני רוצה להביא אמן חושים". הסיכוי שתפגשו אמן חושים ביום יום הוא מאוד נמוך – אין הרבה אמני חושים מקצועיים בארץ, לכן שמביאים אמן חושים לאירועים זה משהו שמאוד מאוד מעניין ומושך את תשומת הלב של כולם. מופע טלפתיה של עלם חן אמן חושים מומלץ מתאים לכולם,לא משנה אם זה אירוע בר מצווה או אירוע חברה, כולם אוהבים ליראות דברים מיוחדים ולא הגיוניים וכולם אוהבים להינות.

    למה צריך אמן חושים לאירועים?

    אז אתם לא צריכים אמן חושים אתם תכף תבינו למה אתם רוצים אמן חושים באירוע שלכם. אז ארגנתם אירוע מסוים, סגרתם מקום, דאגתם לאוכל, הזמנת אנשים. אנשים מגיעים, יושבים, אוכלים ושותים ומה עכשיו? צריך עוד משהו שהאירוע יהיה מעניין ושלאנשים יהיה מה לעשות. צריך תוכן! אז יש כל מיני הרצאות, מופעים והפעלות, הבעיה היא שקשה לפגוע במה כולם אוהבים ומה מעניין את כולם. מופע טלפתיה של עלם חן אמן החושים מתאים לכולם. זה לא משנה אם האירוע יהיה אירוע חברה של עובדים ומנהלים, אירוע בר מצווה עם משפחות וילדים, יום גיבוש של מגזרים מעורבים המופע יגע בכולם. אנחנו בני האדם יצורים עם רגשות ובמהלך המופע עלם חן יוצר רגשות מעורבים שכל אחד בקהל ייקח את זה למקום אחר. אחד יתעצבן "איך הוא עשה את זה" אחת תתרגש "אני לא מאמינה" וזה מה שיפה אף אחד לא נישאר אדיש. מופע טלפתיה של עלם חן הוא החדשני ביותר בעולם ברמה בינלאומית, ניסיון רב במאות מופעים ועשרות תכניות טלוויזיה. במהלך המופע, עלם חן יקרא את מחשבותיכם, יגלה דברים שרק אתם יודעים והכל בהומור רב ושיתוף הקהל לאורך כל המופע.

    מופע אמן חושים אפשר לעשות בכל מקום?

    בהחלט. זה לא משנה אם תעשו את האירוע בבית, בגינה, במסעדה, בחצר, בבית מלון, באולם כנסים, במשרד. המופע יישאר באותה רמה, באותה איכות והאורחים תמיד ייהנו ויחוו את אותם דברים. עלם חן ידע לעשות את כל ההתאמות הנדרשות לכם רק נשאר לבחור את המקום בו תרצו לארגן את האירוע.

    לאיזה אירועים מתאים מופע של אמן חושים?

    תחום האירועים מתחלק לשניים,אירועים פרטיים ואירועים עסקיים,מופע בידור והטלפתיה של עלם חן מתאים לשניהם. אירועים פרטיים כוללים: ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, ימי נישואים, חתונות, חתונות זהב וכסף, ישיבות חברים ועוד. אירועים עסקיים כוללים: ערב חברה, כנסים, ימי גיבוש, ערבי צוות, הרמת כוסית, קידומי מכירות ועוד.

    אמן חושים לאירועים מחיר

    מחירים של אמני חושים משתנים בין אמן לאמן בהתאם למספר פרמטרים: ניסיון,איכות מופע ומיתוג. ניסיון האמן וההתנסות שלו עם קהלים רבים משפרת אותו במהלך השנים כמו כל דבר שתעשו לאורך זמן בסוף אתם תהיו טובים בו. איכות המופע ורמת המופע תלויה בכמה האמן השקיע במופע שלו,אם זה בחומרים איכותיים,פיתוח קטעים מקוריים,עשה השתלמויות בארץ ובחו"ל בתחום. מיתוג האמן אומר ומתייחס לזה אם האמן התארח בתכניות טלוויזיה ורדיו,מכירים ומדברים עליו ברחוב,יש חומרים עליו ביוטיוב ורשתות חברתיות אמן חושים בתחילת דרכו לרוב יהיה זול משמעותית מאמן חושים עם שנים רבות בתחום וזה הגיוני. טווח המחירים בתחום מאוד רחב ונע בין 4,000-20,000 ש"ח תלוי בסוג האירוע,סוג המופע,כמות אנשים וסוג האמן.

    אמן חושים לאירוע פרטי

    בשנים האחרונות יש יותר ויותר אירועים, שבהם הליינאפ של המופיעים אינו מורכב אך ורק וזמרים מפורסמים. החל מאירועי בר מצווה או בת מצווה, וכלה באירועים גדולים ומשמעותיים יותר בעולם העסקי, היכולת של מפיקי אירועים או אנשים פרטיים למצוא את ההפעלה האופטימלית לכל מסיבה, רק הולכת ומשתכללת. ככה שיש לכם הזדמנות אמיתית לבחור בהופעה ייחודית ושונה אשר מתאימה לאורחים המגיעים לאירוע שלכם. אם יש מופע אחד מבוקש במיוחד, הוא המופע של אמן חושים לאירועים, איתו תוכלו לתכנן ערב בלתי נשכח למשפחה לחברים או לעובדים בחברה שלכם. אם גם אתם רוצים להזמין איש מקצוע שונה ומיוחד לאירוע שלכם, חשוב לבחור את אמן החושים המקצועי והמיומן ביותר, כמו אמן החושים עלם חן, לטובת הפקת אירוע או הפקה של מופע ייחודי לחוויה שאותה אתם רוצים ליצור במסיבה שלכם.

    הזמנת אמן חושים לאירועים – הופעה ייחודית מתוך מחשבה על אירוע ייחודי

    במידה והחלטתם להשקיע את המשאבים להזמנת מופע בידור לאירוע החברה הבאה שלכם, בהתקשרות עם אומן חושים לאירועים, צפויה לכם חוויה מיוחדת כבר משיחת הטלפון הראשונה. בשונה מכל אמן אחר כאשר אתם מזמינים את שירותיו של אמן חושים לאירועים בחברה שלכם, הדבר הראשון שעולה על הפרק הוא אופי החברה, הקהל שעתיד להופיע באירוע ובכלל האנשים שאותם אתם רוצים להרשים ביום האירוע. כדי להצליח להביא לידי ביטוי הופעה של אומן חושים, בצורה הכי מקצועית והכי מרתקת שאפשר לחשוב עליה, צריך להתאים את המופע לקהל ולא להפך. מופע טוב הוא מופע שנכנס לתוך המוח של הקהל שלכם, ומאפשר לכל אדם באולם להתעניין בתהליך המדהים של המחשבה של אומן החושים. ולכן הנושאים המרכזיים במופע, צריכים להיות נושאים שפונים אל הקהל שלכם ויכולים ליצור שיתוף פעולה של כל משתתפי האירוע.

    אמן חושים לאירוע פרטי שמתאים את עצמו לאירוע שלכם

    ככל שתשקיעו יותר זמן ויותר מחשבה ביצירת תיאור אירוע אופטימלי למסיבה או לאירוע החברה שבו עתיד להופיע אמן החושים, כך יהיה למקצוען יותר טווח פעילות, להמם ולהפתיע את הקהל שלכם. בדיוק מסיבה זו, אומן החושים עלם חן, משקיע את מרבית זמן ההכנה למופעים שלו, בהתקשרות עם מזמין האירוע הוא והכרות עם הקהל שמולו הוא עתיד להופיע, בשביל להבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמגיע למסיבה ורוצה ליהנות ממופע מיוחד.

    אמן חושים לאירועים מיוחדים

    בתהליך ההפקה של אירועים מיוחדים, עולה בדרך כלל שאלה אחת מרכזית שאתם רוצים לקבל עליה תשובה כמה שיותר זמן לפני יום האירוע עצמו. בדרך כלל מדובר על הרכבת התכנייה, והאומנים שעתידים להגיע ולהופיע באירוע שלכם. לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר, אירוע פרטי או אירוע עסקי, הצורך להזמין אנשי מקצוע מיומנים, מיוחדים, ומעניינים הוא זה שמניע אתכם לקחת החלטה. וכך, תגלו שיש יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לפנות אל אמן חושים לאירועים, על מנת ליצור מופע ייחודי ומיוחד לאירוע שלהם. זו היא לא בחירה קונבנציונאלית והיא לא מתאימה לכל סוג של הפקה. אבל אם החלטתם להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, זו בהחלט יכולה להיות הדרך הנכונה, ולכן הבחירה בעלם חן אמן החושים המוכשר, תהפוך את האירוע שלכם למיוחד.

    היתרונות להזמנת אמן חושים לאירועים מקצועיים

    לרוב, היתרונות להזמנת אמן חושים לאירועים מבוססים על:

    1. היכולת לשלהב את הקהל וליצור קשר אישי מיוחד עם כל אחד מהאנשים שמגיעים לאירוע. אין אף מופע שנראה דומה לקודמיו אצל אמן חושים, כך שגם אם הקהל מכיר את האמן, האירוע שלכם יתנהל בצורה שונה לגמרי מהמצופה.
    2. היכולת ליצור עניין מנטלי וקוגניטיבי גם באירועים לא רשמיים. נכון שאתם רוצים ליצור בידור והנאה, במיוחד כאשר מדובר על אירועי חברה שצריכים להיות בלתי נשכחים. אבל אם אפשר לנצל את היכולות והכישורים של אומן החושים כדי לאתגר את החשיבה זו בהחלט תהיה חוויה אחרת לגמרי.
    3. שיתוף הפעולה של הקהל. לאורך כל המופע, האורחים שלכם הם חלק בלתי נפרד מה שמתרחש על הבמה, מה שאומר שהקהל חייב להיות אקטיבי ולקחת חלק באירוע שאתם רוצים ליצור.

    אמן חושים לאירועים – מופע שמדבר בגובה העיניים

    כאשר אתם פונים לאמן החושים עלם חן, ברור לכם שתוכלו ליצור חוויית אירוע מדהימה ולא שגרתית. אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי להפוך את הקהל שלכם באירוע לקהל אקטיבי, יוזם ונהנה. והכל על בסיס עבודה עם אמן חושים מיוחד במינו שישקיע את כל הזמן והמשאבים כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה מסחררת.

    אמן חושים לערב חברה

    במידה ויש לכם ערב חברה בקרוב ותהיתם איזה סוג של אטרקציה תשלבו לצד האוכל והמוזיקה, שתיחרט ותיזכר בראשי העובדים, הגעתם למקום הנכון. הבאת אמן חושים לערב חברה זה הדבר הבא! אמן החושים ייצור פעילויות שישלבו את כלל העובדים ויצרו חוויה משותפת ומגבשת. הסיכוי שהעובדים שלכם פגשו באומן חושים בעבר היא מאוד נמוכה, לכן הבאתו לערב חברה שלכם תהיה חוויה ייחודית עבור רוב העובדים.

    שילוב אמן חושים לערב חברה

    הוספת אמן חושים לערב חברה יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף התרגשות ובידור לאירוע. יש כמה רעיונות לשילוב אמן החושים באירוע החברה שלכם. אפשרות אחת היא לגרום למנטליסט ליצור הופעה שמותאמת במיוחד לחברה שלכם ולאירוע החברה. אמן החושים יכול לשלב מידע ספציפי על החברה, סיפורים ובדיחות פנימיות, מה שהופך את ההופעה לייחודית ורלוונטית עבור החברה. הופעתו של אמן החושים היא מאוד אינטראקטיבית ותגרום לכולם להיות מעורבים באירוע. המנטליסט יכול לשלב השתתפות קבוצתית, ולבקש מאנשים להתנדב לטריקים לקריאת מחשבות או למשחקי חיזוי. הופעה מנטליסטית יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת לנטוורקינג וחיזוק הקשרים הפנימיים בין העובדים בחברה. האופי האינטראקטיבי של הופעת אמן החושים יכולה לעודד שיחה ואינטראקציה בין עמיתים, מה שהופך אותה לשובר קרח אידיאלי עבור אלה שאולי לא מכירים זה את זה היטב.

    איפה ניתן לבצע הופעה של אמן חושים?

    ניתן לבצע הופעה של אמן חושים בכל מקום, בין אם מדובר בבית או בגינה, במסעדה, בחצר, בבית מלון, באולם כנסים או אפילו במשרד. וכן, בשביל לבצע הופעה של אמן חושים לא נדרש שום אמצעי מיוחד מלבד אמן החושים עצמו. וזהו אחד מהיתרונות הגדולים של הוספת הופעת אמן חושים לערב חברה, שכן לא נדרש לדאוג כמעט לשום דבר נוסף בהיבט התוכן, מלבד לאמן החושים עצמו. לא משנה איפה ההופעה תתקיים עובדי החברה תמיד ייהנו מההופעה של אמן החושים. לסיכום, הופעה מנטליסטית היא תוספת תוספת מרגשת ומושכת לערב חברה. על ידי התאמה אישית של הביצועים, עידוד השתתפות קבוצתית ושילוב קריאת מחשבות, המנטליסט עלם חן יצור חוויה בלתי נשכחת ומשעשעת שתשאיר רושם מתמשך על המשתתפים.

    מתעניינים במופע?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      CONNECTING

      סוגי מופעים נוספים

      מנטליסט

      מנטליסט מומלץ בעולם שבו רוב האירועים החברתיים מתרחשים בקרב קהל גדול של משתתפים, ויש רצון ליצור חוויה מרשימה ומיוחדת במינה, ממש לא מפתיע...

      קרא עוד

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!



        חברת קידום אתרים בגוגל
        דילוג לתוכן